9 Aralık 2009 Çarşamba

yolların pms günü


Trafiğin pms günü var mıdır acaba?

Bu hafta sık sık bu soruyu sorup duruyorum kendime. Hayır anlamadığım şu, bazı sabahlar aynı saatte geçtiğiniz yol bomboş olurken, niye bazı sabahlar aynı yol aynı saatte bir milim bile ilerlemez. Bir bilsem neden olduğunu, o gün pms günü müdür değil midir ona göre yola çıkarım. Ya erken ya geç dahil olurum aptal trafiğe. Yoksa bazı sabahlar bütün kötü, kararsız, acemi sürücülerin günü mü? Ben farkında olmadan acemiler ve ustalar gün paylaşımı yaptı da ben kaçırdım mı. Onu da bileyim bir zahmet.

Şimdi bazı saatlerde bazı yerlere girilmez bunu bilir insanoğlu (hele de İstanbul'da yaşıyorsa). Mesela aklı olan saat beş ile sekiz arasında Atatürk caddesinde olmaz. Hayır illa orada ise Günaydın'ın önüne arabayı park etsin, içerde lahmacununu yesin, trafik açılınca evine gitsin. Yahut Cumartesi pazar saat birden sonra araba ile cadde trafiğine giren kendini şaşırmış kişi, bence pazartesi günü işe direk caddeden gitsin. Hafta sonu akmayan, insanı katil olma raddesine getiren bir trafik olur meşhur caddede.

Bunları buldum da niye Palladium'un önünün ya da sabahları Bostancı köprüsü yolunun bir gün açık bir gün ilerlemeyen bir trafik yoğunluğuna sahip olduğunu bulamıyorum, bilen varsa beri gelsin emi!!!!

Hiç yorum yok: