24 Eylül 2022 Cumartesi

yhn 2 / hoşgeldin




 *bugün "hoşgeldin" cezası yedim. sabahtan beri evdeydim, öğleden sonra olan toplantı için okula gitmek üzere yola çıktım ve bütün hafta ve gün boyu aramayan arkadaşımın arayacağı ve benim de istanbul alışkanlığı ile telefonu açıp arabayı kullanırken bir güzel konuşasım tuttu. buraya kadar her şey güzel. ancak beş dakika sonra sağ tarafımda bir karaltı benimle birlikte gitmeye başladı. bu karaltı ile birlikteliğimiz kafamı hafif yan çevirince o karaltının, kendini McGawyer sanan ada polislerinden biri olduğunu farketmem, onunla güneş gözlüklerinin altından göz göze gelmemiz, bana nazikçe sola çekmemi işaret etmesi, ehliyet adaya giriş kartı vs sorması ve sünnet çocuğuna takarmış gibi bin tl cezayı yapıştırıp gitmesi ile son buldu. vallahi böğrüme öküzzümsü bir şey oturdu. aklıma geldikçe nefesim daralır. zaten bir türlü denkleştiremediğim bütçemin üstünden tır geçmiş gibi oldu. illa bir trafik cezası yiyorum bu adada. sen türkiye'de yıllarca yaşa, araba kullan, tek bir ceza ödeme, adaya taşın her seferinde dakka bir gol bir, bir hoşgeldin cezası taksınlar sana. ada emniyet güçlerinin kalkınmasından ben sorumluyum. biraz daha yaşım geçsin, emniyet müdürlüğüne adaylığımı koyucam. yapmış olduğum katkılardan dolayı hakkımdır. 

*eve gelince kedilerim karşılardı beni; şimdi mişerolar (semender) karşılıyor. iki gündür eve geldiğimde kapının arkasında minnak mişerolar görüyorum. eve girdikten bir on dakika sonrası onları kazasız belasız sağ salim evden atmaya çalışmakla geçiyor. allahtan pek hızlı değiller ve hamam böceklerinden daha sevimliler de elime alıp atabiliyorum. 



1 yorum:

Sadece C. dedi ki...

İstanbul plakaysan özellikle yaparlar güneyde.. ;) Geçmiş olsun!
Manzara şahane, ay çok heyecanlı bu seri... Güzel başlangıçlar dilerim!