22 Eylül 2022 Perşembe

yhn* 1 / cif


*bugün yeni hayatımın ikinci sabahıma uyandım. ilk gün ve geceki paniğim ve koşa koşa kaçma isteğim biraz daha sakinledi gibi. ara ara gözlerim doluyor ama o da konfor alanımdan çıktığımdan galiba. insan ne çabuk kendine konfor alanı oluşturuyormuş vay arkadaş. oysa hepi topu üç seneyi bulmuştu tekrar istanbul'a alışmam. 

*(hangi ara birbirimize bağlandık bu kadar aziz istanbul? seni biraz zor terk ettim bu sefer; çağırır mısın çağırmaz mısın çok düşündüm ama aramızdaki seviyeli ilişkiyi koruyalım dedim henüz birbirimizden nefret etmeden. daha önce de söyledim seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli.)

*dün bütün gün yerleşme ve temizlik ile geçti. yeni bir hayata başlarken yanınızda olması gereken en "olmazsa olmaz" nedir? tabii ki cif ve ekürisi domestos. minnak konutta düzenlediğim temizlik operasyonunda cifi sürdükçe her yer parıl parıl parladı. yer parladıkça ben hayatımı parlattım; sanki her şey temize çekildi. ben yorgunluktan söndüm o ayrı ama yerler cillop gibi parladı ya gerisi önemli değil. bal dök yala oldu her yer, gönül rahatlığı ile kıvrıl yat. 

*denizle de merhabalaştık bugün. sanki o da rahatlattı biraz beni. denizde olmak çok iyi geliyor bana. önceki hayatımda balık mıydım acaba? 

*yarın yeni iş arkadaşları ile "welcome dinner" yapacağız. bakalım buradaki yeme içme mekanları nerelermiş keşfedelim. şimdilik herkes çaktırmadan gözlem yapıyor. yeni bir yerde işe başlamanın zorluklarından biridir bu. biri sizi hep gözetler; ancak bir senenin sonunda rüştünü ispatlarsın ve kabul alırsın ya da alamazsın. bakalım neler olacak göreceğiz. 

*her sene doğum günümde kendime bir hediye alırım. bu sene doğum günüme çok az kala koskocaman bir hediye verdim kendime: a brand new life. tepe tepe kullanayım bakalım. çok heyecan annecim. 



*yhn: yeni hayat notları. 

2 yorum:

Ekmekcikız dedi ki...

A new life hayırlı olsun, keyifle başlasın ve öyle sürsün. 😀

karga'nın günü dedi ki...

çok teşekkür ederim Ekmekçikız...şimdiden özledim orayı. nasıl olacak bu sefer bilmiyorum.