22 Haziran 2022 Çarşamba

izin

hayattan yıllık izin alabilmek gibi bir şey olsa mesela. gerekli yerlere dilekçe yazsak (dilekçe kabul edilir mi ki?...malum devir internet devri...mail atsak daha şık olur herhalde...dilekçe out mail in) ve istediğimiz süre boyunca moleküllerimize ayrılma izni verilebilse, biz tekrar mücadele gücü bulabildiğimizi beyan ettiğimizde tekrar moleküllerimiz bir araya gelse ve kaldığımız yerden devam edebilsek keşke. desek ki: 

"tanrı katı yüce makamının dikkatine,

içinde bulunduğum şu zaman diliminde varolduğum insan soyunun yaptıklarına hele de bir şekilde varolmak için seçtiğim coğrafyada gerçekleştirilen açıklanması güç, dayanması güç, akla mantığa ve de vicdana sığamayacak olaylara gösterebileceğim dayanıklılık, çaba, görmezden gelme, 'düzeleceğine dair umut ve de ümit' kalmadığından, kendi rızam ile de bu yaşam formundan ayrılabilme cesaretim, aynı zamanda cüretim olmadığından yüce makamınızın kaynak ve yetkileri dahilinde, eski gücüme kavuşana kadar bir süre moleküllerime ayrılabilme izni rica etmekteyim. 

gereğinin yapılması arz ederim.

saygılarımla..."



4 yorum:

Sadece C. dedi ki...

Sabbatical yapsak ya da :) Desek ki, “bana bi’ sene izin, ben gidip şu ballı kullardan x kişinin hayatını deneyimleyip geleyim.”
O da bir opsiyon olabilir mi? Ama şimdi durdum düşündüm kiminkine sabbatical yapacaksın, herkes aynı saçmalıklarla cebelleşiyor az ya da çok. Belki zamanda yolculuk, bi’ arkadaşa bakıp çıkçam misali, suçok güzel gelsene hadi bi dal da çık misali.. Of bilemedim, ben de karışığım galiba..

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ah ya, keşke olsa böyle bir imkan...

Bu arada sende hukukçu yeteneği var, dilekçe nefis; net, amaca uygun. Tebrikler. :)

karga'nın günü dedi ki...

sevgili komşum, ek iş olarak arzu halciliğe mi başlasam acaba? :))))) böyle giderse daha çok ek iş lazım malum.

karga'nın günü dedi ki...

Sevgili C., kimse ile yer değiştirmek istemezdim sanırım. herkesler pek bir mutlu gözüküyor ama içlerine girsen bin türlü dert vardır. ben böyle iyiyim de kısa bir mola. gözümü, kulağımı, beynimi kapatmak istiyorum çünkü ne yaparsam yapayım hepsi hep fazla mesai yapıyor.