4 Nisan 2011 Pazartesi

gözün arkada kalmasın nihat


NİHAT DOĞAN SURVİVOR ÖNCESİ KONUŞMASI ciftehankasabasi51


Artık iletişim teknolojilerini çok yakından takip eden biriyim ya, pazar günü tweetlere bakarken (ay ben de onlardan oldum, artık ben de tweetliyorum!!!! bırrrrrr!!!)bir de ne göreyim, nihat doğanlı survivor başlamış. Hatta ve hatta nihat doğan'nın yapmış olduğu veda konuşmasına millet gülmekten ölüyormuş. Tabii gündem takipçisi bir karga olduğumdan hemen televizyonu açıp survivor'ın karşısına kuruldum. Şansıma programın başında o meşhur konuşmayı tekrar verdiler.
Evet arkadaşlar açıklıyorum, bundan sonra hedefimiz nihat doğan'nın hatrı için yeni doğan bir bebek uyurken ona nasıl bakıyorsak ülkemize öyle bakmak. Bundan sonra gözün arkada kalmasın nihat!
Sonuç; bu yaz geçmez nihat doğan'la survivor çekilmez!!!!

Hiç yorum yok: