3 Nisan 2012 Salı

bana mı gıcıksınız?

Çok saygıdeğer, sevgili ambulans sürücüsü,

Öncelikle yapmış olduğunuz mesleğin ne kadar önemli ve zorluklarla dolu olduğunu bildiğimi, hadi bildiğimi demeyeyim de tahmin ediyorum diyeyim. Arka taraftaki hasta ya da yaralı kişiyi, tedavi edilmesi için zamana karşı bir yarış içindesiniz. Sizi çok takdir ediyorum, bunu bilesiniz.
Size bu mektubu yazmamdaki amaç, bana olan garezinizin sebebini merakımdır.
Yaw Allahaşkına söyleyin, bana niye gıcıksınız? Ben size ne yaptım da her gün ama her gün illa trafiğin en sıkışık olduğu zamanda benim şeritte bitiveriyorsunuz. Dakikalarca öttürdüğünüz sireninizin o can hıraş sesi yüzünden valla ben de bir gün kalp krizi geçirivericem, arada geçerken beni de alacaksınız arabanın arkasına. Bir kere şunu da söyler misiniz bana, siz niye en sıkışık zamanlarda en sıkışık yolları seçiyorsunuz. Mesela Cumartesi günü saat onikiden sonra Bağdat Caddesinde mahşer kalabalığı olduğunu, caddedeki arabaların milim milim ilerlediğini, en ufak bir biçimde sağa ya da sola kaçmanın mümkün olmadığını bilmiyor musunuz? Hayır, mesleğiniz gereği tüm yolları ve işlek oldukları saatleri bilmeniz ve ambulansınızı o kalabalık caddeye sokup, hastanın hayatını tehlikeye atmamanız icap etmez mi?
Çok dikkat ettim, bir değil iki değil, her zaman ama her zaman kestirmeleri kullanmak yerine işlek yolları rush hour dediğimiz yoğun saatlerde kullanıyor ve biz sürücüleri vicdan azabıyla eziyorsunuz. Hayır şimdi teknoloji gelişti gprs diye sistemler var, onları niye kullanmıyorsunuz?
Evet, biliyorum sayın ambulans sürücüsü bey, lafı çok uzattım. Sizden istirhamım, lütfen ben yollardayken, mümkünse farklı şeritleri kullanalım, bir de ne olursunuz işlek caddeleri kilit oldukları zamanlarda kullanmayın.

Herşey için çok teşekkür eder, taşıdığınız hastalara acil şifalar, sizlere de dikkatli sürüşler dilerim.

Saygılarımla,

Vatandaş Karga

Hiç yorum yok: