20 Temmuz 2023 Perşembe

yhn 14 / durumlar


 *manyak bu sıcaklar...terlemekten solungaçlarım çıkacak neredeyse. isyan etmeyeyim diyorum da bu kadarı da sabrı zorluyor be allahım. biraz düşür şu fırnın derecesini gözünü seveyim. dünya gözüyle cehennemi mi yaşıyoruz nedir?

*sıcak diye kapı baca sonuna kadar açık; esinti yok ama benim evin etrafı otluk arazi ve bitmeyen bir yol yapımı var. dolayısı ile bütün toz evin içinde. 24 saat yer silsem bile hep toz hep toz. o terliğin altından gelen toz hışırtısı yok mu; deliriyorum. "terliğin altından gelen toz hışırtısı" takıntısı oldu bende. habire yer siliyorum. normalde eski usul dizlerimin üstünde yer silerdim ama usandım artık viledaya terfi ettim. ancak çok yer silmekten dolayı o vileda sopasını sıkmaktan tenisçi dirseği olacak bende. 

*her insanda ayrı bir hikaye var. öyle kimseyi dışardan gördüğümüzle değerlendirmemek ve kimseyi yargılamamak lazım. kimler neler yaşıyor neler. belki bir gün buraya da onların notunu düşerim. 

*ilk kıbrıs çıkarmamda çalıştığım üniversiteden bir arkadaşım bir süredir birlikte olduğu ingiliz beyefendi ile evlenmiş. aybaşında aile arası bir nikah yapmışlar; cuma günü bir kutlama yapacağız onların köyde. çok mutlu oldum. demek ellinin sonunda olsan bile hala bir aile kurabilmek için umut var. yaşasın!!! demek benim için de bir umut var. 

*ayfer tunç "kuru kız"....çok iyi bir roman. şiddetle tavsiye ederim. iyi kurgu; naif bir hikaye ama şiddetli bir yeniden doğuş hikayesi. okuyanınız varsa yorum istiyorum. siz de benim gibi beğendiniz mi acaba?

*kediler ve köpek iyi anlaştı gibi gözüküyor. herkes kendi köşesinde sıcaktan bayılmakta. "hayatı tespih yapmış sallayan" oğlum milka, nohut'un yanında dibinde habire koklayıp duruyor. bence kışa bunlar yan yana yatarlar. 


3 yorum:

*mehtap dedi ki...

Sıcaklar fena ama olsun razıyım, yaz gelmek bilmedi bu yıl.
Kuru Kız 'ı bende severek okudum hatta kısa bir roman gibi geldi, sonrasında yaşadıklarını gerçekten gittiği taa dünyanın sonunda mutluluğu bulabildi mi öğrenmek isterdim.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ben okumuş ve çok keyif almıştım komşucuğum. :)
https://ekmekcikiz.blogspot.com/2023/05/kuru-kiz.html

şule dedi ki...

kuru Kız'a bayıldım ben. aktı gitti sanki.
sıcaklar ise çok fena, çok...dikilide bile solungaçlarım çıkmak üzere, ki Kıbrıs'ı düşünemiyorum bile!