30 Temmuz 2023 Pazar

şaşırdım ben iyice


 

bizim ailede birisi alışılagelmişin dışında, beklenmedik, hoşa gitmeyen, tasvip edilmeyeceği belli bir iş yaptığında verilen tepkinin söze dökülmüş halidir "şaşırdın sen iyice". kendimi bildim bileli ne zaman annem ya da anneannem genel teamülün dışında bir şey yaptığımı ya da yapmak istediğimi söylesem verdikleri ilk tepkiyi bu cümle ile ifade ederlerdi / ettiler / ediyorlar: "şaşırdın sen iyice". 

evet valla yine şaşırdım ben iyice ve geçen hafta "padi / open water scuba diving" / "padi açık deniz derin dalış kursu"nun ilk basamağını bitirdim. yukarıdaki fotoda sağdaki bendenizim. demek ki gerçekten bazı şeyler vakti zamanı gelince olması gerektiği gibi oluyor ya da kendinizi bulmaya başladıkça, benliğinizin kaldırım taşları yerlerine oturmaya başladıkça neyi nasıl ne zaman yapmak istediğinizi bulabiliyorsunuz ve kim ne derse desin "kendinizi iyice şaşırmaya" devam ediyorsunuz. 

6 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ohh! Ne güzel şaşırmışsın kendini. :))
Serin serin hem de. :)

dlkgzr dedi ki...

Harikasınınzzzzz ....

karga'nın günü dedi ki...

ekmekçim, serin serin şaşırdım diyebilmek isterdim ama burada su bile sıcak. belki bir 30m'ye dalarsam serinlerim. :))

karga'nın günü dedi ki...

sevgili dlkgzr, harika mıyım değil miyim bilmem ama şaşkın olduğum kesin :)))

Sadece C. dedi ki...

ohooo aramıza hoş geldin :) ben 15 yaşımın ilk günü koşa koşabalıkadam/kadın ehliyetimi almaya başvurmuştum, o zaman 15 yaş sınırı vardı ve resmen günleri geri geri saymıştım :)) eminim çok keyif lacaksın bu yeni hobinden.. Ama ama, bir de şaşkınlık iyidir ama!

karga'nın günü dedi ki...

Sevgili C., valla bilseydim bu kadar keyifli olduğunu on yıllar önce alırdım. hep bu işi yapamayacağımı düşünürdüm; biraz şaşkın ve gözü kara olup; "yaparım yae nolcek!!" diye düşünmek gerekiyormuş demek :))))