19 Mayıs 2023 Cuma

gemiler



Boş gemiler geçiyor gönlümün kıyısından 

Ruhum yorgun ve bezmiş düşman sayısından

Ne anlamam lazım bu bakışından?

Belli miydi zaten kaçışından?

Boş gemiler geçiyor gönlümün kıyısından

Ne söylesem boş beni göremezsin

İçinde bir ses ama seçemezsin

Hani özlersin geri dönemezsin..

Biri bir duvar ördü

Kendim gördüm herkes kördü

Ben de sövdüm, herkes gördü

Bize biraz umut lazım, diyalog lazım, karavan lazım

Herkes güldü, ben de sövdüm


*şiirler ya da şarkı sözleri sayfalarca anlatmak istediklerimizi en kısa yoldan söylebilmemizi sağladıkları için etkileyicidirler. "yüzyüzeyken konuşuruz" benim en sevdiğim yeni nesil türk rock gruplarından biri. yukarıda yazdıklarım da bu grubun "boş gemiler" şarkısının sözleri. bu aralar hissettiklerime kelimesi kelimesine tercüman oluyor. bir gemiye binip gidesim var; öyle amaçsız her şeyi arkamda bırakıp gidesim var. benden sonrası tufan olsun. 





Hiç yorum yok: