2 Aralık 2022 Cuma

yhn 8 / evim


 *yavaş yavaş minnak evimi kuruyorum. insanın bir yere tam anlamıyla evim diyebilmesi bazen ne kadar zor oluyormuş. hele benim gibi bir kaç takıntısı varsa kişinin, "evim" diyebilmek çok kolay olmuyor. benim bu minnak daireye "evim" diyebilmemi bir halı sağladı. fayans tantanası bittikten ve geçen pazar gününü fayans ve ev silerek geçirdikten sonra mutfak/salonda oturmuş çayımı yudumlarken niye buraya evim diyemediğimi hala bir büroda kalıyormuş gibi hissettiğimi bulmaya çalışırken bütün bu hissettiklerimin sorumlusunun halısızlık olduğunu farkettim. olanca yorgunluğuma rağmen yüreğimin götürdüğü mağazaya gidip (zaten totalde gidebileceğim üç mağaza var; birine gitmiştim, diğeri çok uzak geldi eve en yakın olanında da şansım yaver gitti) istediğim halıları bulup mutfak / salona serince evim eve benzedi. şimdi duvara bir kaç resim de asarsam ve lambamı da kurarsam sanırım burası o kadar içime sinen bir yer olacak ki hiç dışarı çıkmayacağım. 

*yaş almak, "koşa koşa eve gitmek isteği ile yanıp tutuşmak" demek herhalde. çok sıkılıyorum dışarda artık. biran önce eve gideyim de koltukta olmadı yatakta yayılayım istiyorum. evde olunca benden mutlusu yok. bir yere gitmeyi de eve dönebilme ihtimalim ve o eve dönüş mutluluğunu yaşayacak olduğum için seviyorum. 

*"asansörden inse insan iyi günler deyiverir

bir çingene gül uzatsa tatlılıkla geri verir

boşluğuna kaçarken bir vedayı yapamayan

senin gibi adamlara çok sevilmek ağır gelir" / şenceylik 

evdeki keyif anlarımın son keşfi Şenceylik'in "Kırıldı Vazo" şarkısı. buradan bir tıkla dinlenebileybıl. seneye benim spotifywrapped2023 listesinin en çok çalan şarkısı olacak gibi duruyor bu şarkı (bu seneki spotifywrapped2022 şarkısı buydu: Jabbar "Cesaretsizce Olmuyor" / spotify'in dediğine göre döndüre döndüre dinlemişim. doğrudur bu beyefendinin sesinin hastasıyız) ne güzel sesler ne güzel şarkılar yazıyor yahu. keşke şarkı söyleyebileybıl olan bir kişilik olsaydım. neyse eksiğimiz bu olsun. 

*fotodaki karga heykeli de bu haftasonunun keşiflerinden. çarşıda bir çok karga heykeli varmış da haberim yokmuş. "bakmakla görmek" arasındaki farkı tekrar hatırladığım bir hafta sonu oldu dinimiz amin. 

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ben bu sene en çok Tarkan dinlemişim, iyi mi? :))
Dinledim evet, ama en çok Ahde Vefa albümünü dinledim, onu söyleyen yok. :))

karga'nın günü dedi ki...

Ekemkçim benim en çok dilediklerime bakarsan light bir arabesk kokusu geliyor listeden. :))) Ahde Vefa da güzel albümdür ama dinlenir.

hüznün tadı dedi ki...

Kırıldı Vazo ya bayıldım.

karga'nın günü dedi ki...

ben de bayıldım Kırıldı Vazo'ya :))