25 Kasım 2022 Cuma

yhn 7 / çetele


*çoookkkk şeyler yazasım varmış gibi geldim buralara ama bir saattir yazıp yazıp siliyorum. artık yukarda yine hangi gezegen diğerine yan bakıp omuz atıyorsa olan bana oluyor. 

*tam "yerleştim, bir süre nurlu ufuklara güvenle bakarım artık" derken, kaldığım ev satılmaya kalkıldı zaten iş yerine de bir hayli uzaktı. mecbur yeni bir yer arandı tarandı. bir sürü kendini bilmez şuursuz ev sahibinin pahada ağır ama temizlikte sıfır evlerini mide bulantıları eşliğinde ziyaret ettikten sonra daha kapının açılmasıyla domestos kokusunun çarptığı bir daire ile aramda ilk görüşte aşk yaşandı. böyle bir karşılaşma son zamanlarda başıma gelen mucize minvalinde bir olaydı. hayli tantanalı bir kiralama sürecinden sonra (mecalim olursa bir ara anlatırım onu da şimdi hiç canım istemiyor) "domestos eve" kendimi attım. bu hafta planım şöyle foşur foşur bir temizlik yapıp hem kendimi rehabilite etmek hem de evi yaşanabilir kıvama getirmekti ama gel gör ki ben planlar yaparken yukardaki başka planlar yapmaktaymış çünkü "şu gün şunu, bugün bunu yaparım" derken banyodaki fayanslar, artık banyo fayansı olmak istemediklerine karar verip kendilerini duvardan aşağı bırakıp kariyer değişikliğine gittiler. banyo fayanslarının bu beklenmedik isyanını haber alan evsahibi, tüm banyoyu tekrar hizaya sokmaya karar verince benim yerleşme işi bu haftalık da kaldı. bir kaç gün yine göçebe gibi dolanacağım. 

*son zamanlarda yine fazla mindful oldum herhalde çünkü geldiğimden beri tüm olan bitene her ne hikmetse buda sabrı ile yaklaşabiliyorum. hayırdır inşallah.

*şu hayatta bir Aladdin çıkıp gelse ve dese ki "bir yazar seç, seni onun yerine geçiricem"...tereddütsüz Elif Key olurdum. ben çetele tutmayı bırakmışken, o "Çetele" tutmaya başlamış. artık bol bol okur, kah gülerim kah ağlarım. 

2 yorum:

Sadece C. dedi ki...

Şahanesin (elif key linkine teşekkür etme biçimim ama sen genele al lütfen) - ve bol şans yeni ev, yeni hayat :)

karga'nın günü dedi ki...

Sevgili C, şahane değil fevkaledenin fevkiyim ben bence :PPPPPP. Gerçekten teşekkür ederim.