13 Eylül 2010 Pazartesi

kış programı

İlkokuldaki hayat bilgisi kitabında bir bölüm vardı. Eğer yanlış hatırlamıyorsam adı "Kışa Hazırlık" idi. Bütün ünite boyunca kışa nasıl hazırlanıldığı anlatılırdı. Tarhanalar yapılır, ev badana yaptırılır ve temizlenir, diğer eksikler giderilirdi. "Ben de bu haftasonu tarhanamı, eriştemi, temizliğimi yaptım evimi kışa hazırladım" diye bir cümle yazmak isterdim buraya ancak henüz bu cümlenin tarhanalı ve erişteli kısmını annemden karşılıladığım için sadece evin temizlenmesi kısmı benim. Bu sefer gerçekten kış temizliği gibi oldu. Koltuk kılıfları yıkandı, yaz başında kalkan halılar serildi, dolaplar temizlendi ve ilk etap verilecekler verildi. Dün de bütün bu hazırlıklara destek verircesine hava iyice serinledi, şakır şakır yağmur yağdı. Valla özlemişim yağmuru hiiiç şikayetim olmadı.
Kısacası artık akşam sekizde hava kararır, bütün referandum, basket maçı, bayram seyran tantanası geçip gitmiş ve televizyonlar da yeni yayın dönemine başlamışken kış programı bugün itibariyle startı verdi. Hadi hayırlısı....

Hiç yorum yok: