3 Şubat 2024 Cumartesi

dana ve kuyruğu

 



dananın kuyruğunun kopacağı aya girdik en sonunda. ne mi olacak? iyice sündürdüğüm tezimi cebren ve hile ile sunacağım bu ayın 21'inde. üç kişilik jürinin karşısına çıkıp zaten okudukları tezi bir de sözel anlatacağım yani anlatabileceğimi umuyorum. düşüncesi bile kalbimi çarptırıyor. muppet show'da balkondan gösterileri izleyen ve hiçbir şeyi beğenmeyen yaşlılardan statler'in (resimde soldaki bıyıklı) hemen hemen aynısı olan tez danışmanım, lütfedip şubat sonunda üniversiteden ayrılacağını söylediği için o gitmeden tezi bitireyim diye güzelim ara tatilimi bilgisayar başında, "bitse de kurtulsam" kıvamında gına getirdiğim tezimi toparlamakla geçirdim. biraz önce de son bölüm olan "conclusion" bölümüne noktayı koydum. yarın danışmanımın görüşlerine sunucağım. dilerim ki daha da kendimi böyle sancılı ve aslında yapmamla yapmamam arasında -artık- bir farkın olmadığı işlere bulaştırmam. zira kendimi böyle işlere bulaştırmak gibi bir yeteneğim var. tahtaya vurup, totomu kaşıyorum. 21 şubat günü saatler 12'yi gösterdiğinde kazasız belasız ben bu işten yırtarsam, bütün günlerimi ve gecelerimi dizilere, kitaplara, filmlere, makyaj videolarına (evet yaşım 47'ye gelince makyaj yapmayı öğrenmeye heveslendim) ve yemek tariflerine vermek gibi harika planlarım var. umarım 21 şubat'ta, "adddrrriiiiaaaannn" diye bağıran rocky misali ben de "geeeeçççççttiiiimmmm uulllleeyyyynnnnn" diye bağırabilirim. 

6 yorum:

dlkgzr dedi ki...

bol şans , güzel haberlerinizi bekliyoruz.

dlkgzr dedi ki...

bu arada bende 47 yaşımda yemek kursuna başladım, hiç bir şey için gec değil galiba :)

şule dedi ki...

kolaycacık, su gibi aksın geçsin tez sınavınız. şimdiden tebrikler :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sınav dediğin nedir ki? Daha önce niceleri geldi, geçti! :)
Bu sefer de en kolay haliyle şans perileri seninle olarak gelsin, bitsin.
Kucaklıyorum. <3

Sadece C. dedi ki...

Bol şans sevgili Karga!

Adsız dedi ki...

Başarılar diliyorum. Geçtiiiim yazısını görmek isteriz. Hülya