2 Ocak 2013 Çarşamba

muhasebe

Yeni yılın ilk yazısını yazmak yılın ikinci gününe kısmetmiş. Geçen yılın muhasebesi ve vedası biraz uzun sürünce işler bugüne sarktı. İşte eski yılın muhasebesi:
* 2012 senesini tam anlamıyla ayaklarımın suya erdiği sene olarak hatırlayacağım sanırım. Kendimin, ilişkilerimin kısacası hayatımdaki herşey ile ilgili farkındalığımın arttığı bir yıl oldu. Öğrendiğim en önemli şey ise sabretmek, şükretmek ve beklemek. Herşeyin bir zamanı var ve ne kadar acele edersek edelim zamanı gelmedi mi hiçbirşey olmuyor. Bu yüzden birşey oldu mu artık fevri davranmıyor, sadece bekliyor ve sabrediyorum.
* 2012 temizlik yılı oldu benim için. Kafamdaki bütün büyük meseleleri temizledim. Mesela tezim bitti ki kendisi düşünce ve sıkıntı bakımından beynimin büyük bir yüzdesini kaplamaktaydı. Bitti gitti, kurtuldum. Hoş kalktı da ne oldu, bir doktoraya başlayamadık ya da bölümde bir değişiklik olmadı ama kısmet bazı şeyler. Du bakalım enseyi karartmamak lazım, elbet birşey olur, akan su yolunu bulur.
* 2012'de aileyi genişlettik. Köfte bey, 2012'nin en büyük sürprizi idi. Ailenin eski fertleri ile gittikçe iyiye giden bir ilişkileri var. Şimdilik ne bir hırıltı ne bir homurtu duyuldu. Herkes sınırlarını çizdi, kimse kimseye bulaşmıyor.
* 2012, para meselesinde ciddi anlamda "ayağımızı yorganımıza göre uzatmayı" öğrenme senesi oldu. Neye ne kadar harcayacağız, neler öncelikli hep hesabını kitabını yaptık. Yeni yılda da "yerli malı ve tutum haftası" misali yaşamaya devam edeceğiz gibi gözüküyor.
Kısacası 2012, öğrenme ve farkındalığımı arttırma yılı oldu. Yeni yılda kendime bol şans, bol mutluluk, bol kahkaha, bol sevgi, bol neşe, bol gerçek arkadaş, bol para, bol seyahat diliyorum ve bu sene uzun zamandır unuttuğum ve yapmadığım bir şeyin - hayal etmenin - bana tekrar geri dönmesini diliyorum.

Herkese mutluluk dolu gıcır bir 365 dilerim.

Hiç yorum yok: