27 Nisan 2010 Salı

eskinin popçuları

Dün koşu bandının tepesinde dört nala koştururken Zerrin Özer'in fi tarihinde yayınlanan "Paşa Gönlüm" isimli klibi oynamaya başladı televizyonda. Çoook eski olduğunu Aykut Gürel'in pürüzsüz cildinden, dans eden Mine ve Ajlan ikilisinden ve o zamanlar henüz toy yeniyetme bir popçu olan Kerim Tekin'den anladım. Zamanını hatırlamıyorum bu klibin ama bu klipteki birçok insanla birlikte o dönem ortaya çıkan diğer şarkıcılar aklıma düştü birden.
Ajlan ve Kerim Tekin'i biliyoruz. Allah rahmet eylesin. Yok yere gencecik yaşlarında yok olup gittiler. Peki Mine'ye ne oldu? ya da denizin içinde yuvarlanan bir Emre Matraş vardı. Nerelerde şimdi o? Peki Murat Kekili nerde? O da mı öldü de buladık onu? (Hani şarkısı vardı ya? "Bu akşam ölürüm beni kimse bulamaz!")ya da Rüya Ersavcı, Oya& Bora, Sibel Bilgiç, Asya, Sibel Alaş nerde bu kişiler?
Jale, Reyhan Karaca, Ah canım Ahmet geçenlerde televizyona çıktılar. Nasıl bozulup yaşlandıklarına inanamadım. Nerde o kliplerdeki fidan gibi insanlar nerde sabah programında oturan göbekli, kırışık insanlar(Yanlış anlaşılmasın, göbekli kırışık diyorum çünkü yıllara meydan okuyamamışlar, deforme olmuşlar demek istiyorum). Hepsi bir şekilde bu işlerden ellerini eteklerini çekmiş ya da daha geri planda kalmayı tercih etmişler evlerinin hanımı ya da beyi olmuşlar.
Hayat nankör herkese. Ünlüde ünsüzde olsa insan acımıyor, yok ediyor.



Zerrin Özer-PASA GÖNLÜM video klip NOSTALJI kaliteli
Yükleyen erhanc1974. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Hiç yorum yok: