10 Ocak 2010 Pazar

parçalı bulutlu


Son durum özeti: anne geldi, ekmek elden su gölden sezonu açıldı. Eve gelince yemek hazırlama, akşam ne pişirsem derdi bir süreliğine askıya alındı. Yapılması gereken master ödevlerinden birine hiç başlanmadı, diğerininde 3/4'ü bittiği ve tamamı bitirilmeden masadan kalkıldığı için kalan 1/4'lük kısım bir türlü bitirilemiyor. Her ikisininde teslim tarihi yaklaşmakta ama benim elimi kolumu kaldırıp onları yapacak ne enerjim ne de gayretim var. Şeytan hepsini bırak diyor ama iki senedir ömrümde ilinti olan bu işin sonuna gelmişken bırakmak istemiyorum.

Her neyse asıl istediğim Midas'ın kuyusu. Ne mi o? Hani rivayete göre Midas'ın kulaklarının eşek kulağı olduğunu öğrenen berber bir kuyu açar ve "Midas'ın kulakları eşek kulakları" diye bağırır ya, işte ben de bir kuyuya içimde gittikçe büyüyen sıkıntıyı bağırmak istiyorum. Evet içimde gittikçe büyüyen bir sıkıntı var ve bu beni olduğumdan daha asabi yapıyor. Son üç gündür inanılmaz sinirliyim, hani biri baksa "niye gözün var ulan!" diye bağırıcam o kadar yani. Anne şaşkın bu halime, sevgili geldi Bursa'dan dün akşam, onu da kum torbasına çevirdim. Kafasını kopartasım var o derece sinirim tepemde ve bir kuyu arıyorum içine bağırmak için. Herşeyi ama herşeyi söylicem ona yoksa bu sinir, sıkıntı boğacak beni yakındır.

1 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Ben seni iyi bırakmıştım sanki Cuma günü. Ağzın kulaklarına fiyonk :)))) Kim ne yaptı sana böyle kuşum????