24 Nisan 2013 Çarşamba

saya saya

Saya saya günleri bitiriyorum. Takvimindeki kırmızı çarpılar çoğalıyor. Keşke dönemin sonu için attığım o çarpılar, emekli olacağım son dönem için olsa! Geçen bir hesapladım en az onbeş sen var! Gözümde büyüdü bir an o onbeş sene. Ofiste yemek yerken çarpı attığım takvime bakıp, "Anaaaa onbeş sene böyle çalışma takvimleri olacak!" diye düşündüm, iştahım kaçtı. Hep bu bahar yüzünden! Dışarıda hava mis gibi ben sınıfın içinde, "Vat iz a cerınt?" diye tek başıma stand up show yapıyorum. Mart başından beri zaten gidik çocuklar. hiçbirinde motivasyon namına birşey yok. Oflaya puflaya oturuyorlar o sandalyelerin üstünde. Sanırsın hepsinin kafasına silah dayanmış, "bu hazırlıkta okuyacaksın!" denmiş. Bir afra tafra.
Neyse şurda fiilen birşey öğretebileceğim sekiz iş günü var. Sonrası arive derci!!!
Şimdi otur düşün bakalım saya saya bu sekiz gün nasıl geçmez???!!!

1 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Öyle bir geçer ki zaman