18 Temmuz 2020 Cumartesi

odysseus



uzun zamandır iyi değilim...iyi olmaya, her şeyi yoluna koymaya çabaladıkça, debelendikçe daha da çok batıyorum. hep yanlış ata oynayan kötü bir kumarbaz, Tanrıların sırt çevirdiği, lanetlediği ve evine dönmeye çalıştıkça yolda Kyklop'la, Skylla'yla, Kharybdis'le ve Sirenler'le karşılaşıp türlü çeşit mücadele veren Odysseus gibi hissediyorum kendimi ama benim Homeros'un Odysseus'u anlatırken kullandığı binbir hünerli adam, binbir dolambaçlı adam ya da çok dayanıklı gibi özelliklerim yok ki; tek ortak noktamız ikimizin de sıradan ölümlüler olmamız. bir tarafı düzelteyim derken başka bir taraf bozuluyor, orası ile uğraşırken başka bir yerden başka bir sorun patlak veriyor. yukarıda kimin ayağına bastım ya da kimin ahını aldım acaba. şayet öyle bir şey varsa yukarıya ricamdır: "çok rica ederim, beni bir süreliğine salın ya...lütfen."

Hiç yorum yok: