17 Aralık 2015 Perşembe

sandalye

Normalde üşengeç bir insan değilimdir ama bazen bazı şeyleri yapmaya çok üşenirim. Mesela mutfaktaki üst dolaplardan kavanoz vs almam gerektiğinde bunu evdeki merdiveni kullanmak yerine plastik sandalyeye basıp mutfak tezgahına zıplayıp dolaba ulaşmak ve türlü cambazlıklarla o kavanoza ulaşarak yapmak bana hem daha pratik hem de daha eğlenceli geliyor. Kendi çapımda bir aksiyon havası yaşıyorum evde. Dün gece yine mutfakta tezgah üzerinde cambazlık yaparken aşağıya inmek için üzerine bastığım plastik sandalyenin ayağı kırıldı ve ben iki seksen yere kapaklandım ve bununla da kalmayıp kafamı feci şekilde yere vurdum. Bir süre yerde yattıktan ve beyaz değil de sarı ışığa (hani şu öldüğümüz zaman tünelin sonundaki beyaz ışık bana bu sefer sarı gibi gözüktü ama muhtemelen benim baktığım mutfak tezgahının üstündeki lambanın ışığıydı o) bakıp bakıp durduktan sonra hasar tespit raporu yaptım. Çok şükür bacakta kolda vs de kırık yoktu ama kafamda bir aydınlanma vardı. Sanırım kafamdaki bütün çatlak kiremitler yerine oturdu. Bu aydınlanmanın vermiş olduğu bilinç berraklığı ile hemen yeni yıl kararlarımı alıyorum şimdi. Belki bu aydınlığı kaybederim neme lazım, hemen bir kenara bir şeyleri not etmeli.

1. Plastik sandalye ile cambazlığa reform lazım. Ya plastik sandalyenin markası değişecek ya da tezgah üstü cambazlığımıza tahta sandalye ile devam edeceğiz. Yeni yılda Bauhaus yolu gözüküyor bize.

2. Bu sene büyük oynamaya karar verdim ve evrenden ir Biskolata erkeği istiyorum. Verenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara olsun. (inşallah sübhaneke dinimiz amin!!!)))

 
3. Dedim ya büyük oynamaya karar verdim. Oldu olacak bu sene lotodaki büyük ikramiye de benim olsun ve Biskolata erkeğim, ben ve kızım Maldivler'e taşınalım. Zaten bu ülkenin yaşanacak yeri kalmadı, bari hayatımızın bundan sonraki faslını aşağıdaki resimdeki gibi yayıla yayıla geçirelim. Bir daha mı gelicez bu dünyaya yani.
 
 
4. Motorsiklet ehliyeti işini artık erteleyip durmayayım ve yılbaşından once sınava girip geçtim Vespa'yı falan şöyle kocaman bir Kawasaki alayım.
 
 
 
 
5. Hadi oldu olacak arabayı da değiştireyim bari. On senelik Opel Corsa,  bu sene kırkına basacak olan bana yakışır mı yaeee!! Bana şöööleeee en güzelinden, en siyahından bir Mercedes jip.
 
 
 
6. Hmmmm....dur bakayım ne isteyeyim başkaaaa?????!!! Hah buldum, lotodan para çıktı ya Maldivlere gitmeden once biraz gezmeli tozmalı; ver elini Venedik, Toskana, Amalfi, Sicilya, Küba, Portekiz, Boston, NewYork. Bu şehirleri / ülkeleri görmeden ölmek yok, Maldivlere gitmek yok.
 
Ehh, şimdilik bu kafayla yeni yıl isteklerim bunlar. Son günlerde elime tutuşturdukları kişisel gelişim kitaplarında yazdıkları gibi; "bütünün ve benim hayrıma olacak şekilde, sağlıkla, kolaylıkla olsun hepsi inşallah!!"

3 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Aman aman! O plastik sandalyelerden düşmek çok kolay, benim de vukuatlarım vardır. Çok geçmiş olsun.
Dilerim, bütünün ve senin hayrına olan tüm dileklerin gerçek olsun. :))

Leylak Dalı dedi ki...

Ay benim de sandalyeden düşesim geldi, ne alçak gönüllü istekler bunlar :)))
Şaka bir yana geçmiş olsun, hasar yoktur umarım...

Sittirella dedi ki...

Bu hayallere bakınca, lotoyu seninle birlikte on kişinin daha tutturmuş olduğunu düşünüyorum.
Bu kadarcık mı hayallerin? :) Lotoya gerek bile yok gerçekleştirmek için :)))
Bari hayal kurarken kocaman düşün be Esra! :) Hani kıyaslayacak olursam, Kim Kardaşyan'ın kıçı bile senin hayallerden büyük kaldı! :)