1 Ekim 2015 Perşembe

yine yeniden erenköy ruh

Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları hastanesi'ne abone oldum! Bu aralar neredeyse her hafta kapısından içeri giriyorum. Acil kapısını tercih ediyorum, eve daha yakın diye. Düz ayak hemen arabayı park edip, güvenliğe bir selam çakıp, kirpik makasını (güvenlik, makyaj çantamda bulunan küçük makasa bu adı verdi!!!) arabada bırakıp, o hafta ne yapmam gerekiyorsa onu yapmam gereken bölüme gidiyorum. Artık idari binadaki herşeyi bilen Erkan bey'e ihtiyacım yok.

Bu haftaki görevim, hani şu gizli saklı bir işim var ya onunla ilgili psikolojik bir teste girmekti. Toplam 564 adet olan soruların ilk 400'unu tamamen cevaplamak (doğru ya da yanlış şeklinde) gerekiyor, geriye kalanlardan da işaretli olanları cevaplamam yeterli.
Bu 400 sorunun hakkaten maşallahı vardı. Aklımda kalanlardan bazıları şunlar:

- sık sık gaipten sesler duyuyorum.
- sık sık başım ağrıyor, nefesim tıkanıyor.
- kuran'da yazan herşey gerçekleşiyor.
- benim için kumpas kuranlar var.
- hayatımın bir döneminde etrafımda bir şeyler aşırma isteği duydum.
- bazen aklımdan kötü kötü düşünceler geçiyor.
- gazetede en çok cinayet yazıları okumayı severim.
-büyük küçük abdestimi tutmakta zorlanıyorum.

Bazı sorular gerçekten insan da "kesin bunda bir nane var!" dedirten cinsten sorulardı ve öyle sormuşlar ki soruları doğru ile yanlış işaretlemek de hata yapabilir insan. Yani soruyu öyle bir sormuşlar ki yapmadığınız bir şey ama doğru diye işaretllemeniz gerekiyor ya da tam tersi.
Ben laylaylom cevapladım soruları, "amaaan bu  uymuş" diye ama dün gün içinde oturup dururken kendi kendime "yaw yanlış cevaplamış olabilir miyim? bir terslik olmaz inşallah; ya doğruyu yanlış yanlışı doğru işaretlediysem" diye diye içim içimi yedi.

Cuma'ya sonuçları alacağım; inşallah delilik oranım düşük çıkar.

Hiç yorum yok: