19 Ekim 2015 Pazartesi

kafamda deli sorular

Kafamda deli sorular var;

1. Niye ben önüne gelinceye kadar kıpırdamayan asansör tam ben önüne gelince hareket eder ve ben asansör beklemek zorunda kalırım?

2. Ben kalın giyinince ısınan hava niye ince giyinince soğur?

3. "Yaw önemli değil bu kağıt atayım!" dediğim kağıtlar niye daha sonra lazım olur?

4. Zeytinli poğaçaların zeytinleri niye az ve poğaçanın ortasında oluyor?

5. Canımız çok ama çok sıkılınca niye atomlarımıza ayrılıp bir süre kapsama alanı dışında kalamıyoruz?

6. Niye dokuz ayın çarşambası bir araya gelir?

7. O kadar koşulara para yatırmışken ağız tadıyla koşacakken niye ama niye bir türlü o yarışlara katılamıyorum?

8. Niye ama niye hayatın kullanım klavuzu yok? Acaba dağıttılar da ben yine antin kuntin işler peşindeyken haberim mi olmadı?

9. Başımızı niye takıp çıkarmalı bir sistem şeklinde tasarlamamışlar ki ağrıdığında ya da tepemiz attığında çıkarıp bir yere koyar soğumasını beklerdik.

10. Niye kafamda sürekli antin kuntin sorular var?

Hiç yorum yok: