4 Ekim 2015 Pazar

39



Hadi bakalım an itibariyle (saatlerimiz 00:00, takvimler 5 Ekim) 3'lülerde bitti gitti sayılır. Geçmiş olsun mu diyelim yoksa gözün aydın mı? Geriye dönüp bakıyorum da pek de fena iş çıkarmamışız; idare ederiz yani. Kabul et arada yalpalıyoruz, sağa sola savruluyoruz ama direksiyonun iyi, yine yola sokuyorsun bizi. Bazen olmadık işler peşinde az koşturmuyorsun bizi ama genel olarak oldukça tahammül edilebıleybıl bir insansın.
Bak şimdiden anlaşalım; şimdiye kadar her şey çok güzel oldu, bundan sonrası da çok güzel olacak. Yorulmak, yılmak yok. Sen düşersen ben seni, ben düşersem sen beni kaldıracaksın. Ona göre.

Oturdun egona da mektup yazdırdın ya, senin Erenköy'dekiler umarım okumuyorlardır. Daha raporu alamadık bak... Neyse...

Seviyorum kız seni!! Hadi şimdi çak bir beşlik, bir çay koy daha pasta yiyeceğiz.

Sevgiler

E.T


Hiç yorum yok: