12 Temmuz 2012 Perşembe

karga yollar düşer

Baharda leylekleri havada gördüm, hem de kocaman bir sürüyü. Ondandır bu yaz elde bavul habire gidip geliyorum. Yine gidiyorum. Bu sefer anne pansiyona değil. Başka pansiyona. Başka başka pansiyonları da teftiş etmek de yarar var. Başka başka sahilleri teftiş etmek, şu meşhur selülitlere bir de yakından bakmak lazım. Bu yüzden topladım yine bavulu, abbas yolcuyum ben. Önce otobüs bileti almıştım ama milletin akşam 11'de olan otobüsüne sabah saat 4'te bindiğini duyunca kıydım paraya uçak bileti aldım. Ama bu seferde havaalanına ulaşım sorunu var. Bilgisayarın karşısında otobüs ara, servis ara, helak oldum. Uçak yolculuğu beni hep gerer. Uçaktan falan korktuğumdan değil, uçağı kalktığı kapıyı bulamayıp, uçağı kaçırma korkum yüzünden. Bu da bir çeşit fobi herhalde. Uçak kaçırmak, otobüs kaçırmak ben de fobi. Dün geceden beri uyuyamıyorum. Midem kasılıyor. Yolculuk etmek hem çok zevkli hem de inanılmaz stresli. Gerçi uçağa ya da otobüse binince stres geçiyor ama oraya varıncaya kadar, bana pek yaklaşmayın. Yine aynı şeyi yapıp üç saat öncesinden havaalanına gideceğim herhalde yoksa stresten ölücem.
Yeni sahillerden bildirmek üzere şimdilik hoşçakalın.

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Komşum,
İyi yolculuklar olsun. :)
Sabiha'dan gidiyorsan çok kolay, Bostancı İDO iskelesinin önünden otobüs var.
Bence sen bunu zaten bulmuşsundur! :))

annemahsustan dedi ki...

: ) ıyı tatıller.
Bız de aılecek hep bınecegımız ucagın yapılan son kapı kapanıs anonsuna yetısenlerdenız. Oyle garıp bır rahatlıgımız var...

E dedi ki...

Mutlu tatiller Karga:)

Berna Beriyin dedi ki...

Uçak kaçırma korkusu herkeste vardır bence. Hadi otobüs kaçırsan neyse ama uçak çok kötü olur kaçırsan heralde :) Bu arada blogunu yeni keşfettim . Takipteyim.Sevgiler ...