30 Haziran 2012 Cumartesi

Falcı geldi aaaanııımmm

677 sayfa...en heyecanlı yerindeyim...söz vermisim kendime (böyle garip şeyleri kendime söz verme huyum var)bu hafta bu kitap bitecek. Habire okuyorum sahilde...bir ara gözümün kenarına bir karaltı takıldı. 'güzeliiiim' diye dile geldi karaltı. Bir haftadır her sene olduğu gibi sahilde takılan çingene falcılardan biri şemsiyenin altına kuruldu. Kafamı kitaptan kaldırmadan atların sinekleri kuyrukları ile kovması gibi ben de bu falcı teyzeyi elimle kovalarım diye düşündüm, elimi salladım ama o gitmek bir yana elimi havada kaptı. Daha ne oluyoruz demeden elimin üstüne bir karanfil bir beyaz çakıl taşı koydu. 'sende nazar var' dedi. 'biliyoruz bunu geç, daha başka neler var?' dedim. 'donuz yağına basmışın, sen de büyü var' dedi. 'Hadi ordan' dedim 'sen şimdi bana büyü yapmada'. Bunun üstüne cevesinin kısa özetini geçti. 'geçen sene bu kumsalda aylin hanım bana bin lira verdi, baktıklarının hepsi çıkıyor fatma abla diye' dedi. Eyvah dedim kendi kendime, kapıyı bin liradan actı, çüş! Hemen karşı atağa geçtim, 'iyi diyosun da ben de para yok', 'olsun bir kilo kıyma parasına senin büyüyü açarım' dedi. Vallahi yok para mara dedim dinletemedim, elim kadının elinde, tuttu bırakmıyor, suyuna gitmesem oturucaz bütün gün şemsiyenin altında elele. 'tamam' dedim ' anlaştık bir kilo kıyma ne kadar?'biliyorum bir kilo kıyma ne kadar onu denedim, kapıyı kaçtan açtı acep diye. Neyse başladı fatma teyze pısır birseyler demeye, ben bakıyorum ona böle salak salak. Sonra duası bitti, çıkardı naylon torbasından bir tane kesme şeker ve karanfil dedi ki 'bunları suya karıştır ve evinin etrafına dök', 'kaynatıcak mıyım?' dedim, şöle bir derin nefes aldı ' bu şehirli gacılarda tam gerizekalı' der gibi kafasını salladı, 'suya karıştır güzelim' dedi. 'tamam' dedim 'bitti mi?'. 'sen' dedi 'parayı getir, çok önemli iki şey diyeceğim sana' 'sen söyle brn getiricem paranı vallaha tillaha' dedim dinletemedim. Getirdim parayı. Ne mi söyledi? 95'i garantiliyorum. O kadar çok yaşıyorum yani bir de ikizlerin olacakmış. Bunu dedi ben kahkahayı bastım, 'hadi dedim fatma teyze uğurlar ola. Bu da başımın gözümün sadakası olsun. Sen de çok güneş altında dolaşma başına güneş geçmiş' *bu arada geçen sene ki falcı verdiği baklayı saksıya gömdürdüydü, ne oldu ki ona? Bak şimdi aklıma bu düştü.

1 yorum:

Seymsomething dedi ki...

Bin liradan acip 1 kilo kiymaya indirmesi iyiymis. Hos kiyma da ucuz defol ya neyse :D 95yil yasayip ne yapan ya bos ver o kadar uzun yasamayi asdfghjkl. Ailedr ikiz geni var mi bari? Bak öncü olursun belki asdfghjkl.
Falcilar fena baya ya. Hizli uydurma kapasiteleriyle dunyayi bile yonetirler üşenmeseler asdfghjkl