24 Haziran 2012 Pazar

2012 sahil notları

Tatil tatil dedik sonunda anne pansiyona demir attik, ustune iki gun gecti. Ege'nin bu güzide tatil beldesinden iki gun sonunda notlar söyle: * çoook eskiden (bu çooook eski lafı gerçekten çoook eski. "hani eskiden buralar dutluktu yavlum!" sözü bizim buralar için "buralar eskiden bataklıktı" biçiminde söylenmektedir)beri geldiğimiz bu beldenin yıllar geçtikçe yozlaşıyor oluşunu görmek insanı üzüyor. Her sene üç kuruş daha fazla kazanayım diye esnaf türlü icatlar geliştiriyor. Bu sene evin önüne korsan yapılaşan "beach club" lar jet ski getirmisler. Sanırsin Bodrumdayiz da bir ünlüler paparazzilere jet ski üstünde show yapacak. Koca sezon beş bilemedin on kişi binecek diye sahilin yarısını parsellemiş düdük. Ben ki bir jet skinin kafamı koparmasından bir de zıpkınla vurulmaktan tırsarım denizde, iki gündür jet ski korkusuna nerdeyse bebelerle aynı yerde yüzüyorum. Rezalet!! * valla millet kışın boş durmamış. Soğuk havayı fırsat bilip birbirini yatakta ısıtmıs. Sonuc: üç ila dokuz aylık bebek popülasyonunda artıs var. Her yer bebek ve puset ittiren ana baba dolu. * tabii her yer bebek olunca, ağlamaları da eksik olmuyor. Eh bebek bu ağlar ama ağlayan bir bebekten daha kötüsü, sahilde kova kürek kavgası yapan beş ila yedi yaş grubundakiler. Valla öyle tiz çıkıyor ki sesleri, insanı anında etkisiz hale getiriyorlar. Savunma sanayii bu potansiyeli iyi değerlendirmeli bence. * bu veletlerin cirtlak sesi olduğu gibi hinlerde. Güneşin altında kızmışım tam serin sulara atlıyacağım ama önce suya biraz alısmak icin suda duruyorum bu hain veletlerden biri inat gibi arkamdan olanca suyu sıçratarak yüzüyor. Daha doğrusu suda debeleniyor. Kaç kere şunlar etrafta yokken suya gireyim dedim maşallah piranhalar gibi benim suya girmemle bunların arkamda bitmeleri bir oluyor. Bir komplo kokusu alıyorum. * vatanımızın güzide hatunları ki bunlara ben de dahilim tıkınarak geçirmis. Sahilde "senin selülitin benimkini döver yarışması" yapıyoruz. Şimdilik sahillerden notlar bu kadar. Ama burası şenlikli. Devamı pek yakında burada. Bizi izlemeye devam.

Hiç yorum yok: