11 Ocak 2012 Çarşamba

aklıma gelenler

-yazacak konu gelmiyor aklıma....
-mutfakta bugün nasıl bir tepsi dolusu bruchettayı yaktığımı anlatayım. yok yok pizza bölümünün elektrikli göstergesine yanlışlıkla çayımın nasıl döküldüğünü ve daha sabah değişen yesyeni gösterge parçasının nasıl yandığını ve akşamüzeri nasıl tekrar değiştirildiğini ve de benim mutfağın ortasında nasıl oturup ağladığımı mı yazayım. (aslında çayı da ben dökmedim. ö. usta acele etti, fırındakileri çıkarırken. ikimiz el birliği ile döktük çayı. artık yanan bir tepsi bruchettaya mı göstergeye mi ya da toptan herşeye mi ağladım ben de bilmiyorum. ya neyse ağladım işte hem de koca koca gözyaşlarımı yanaklarımdan yuvarlayarak. (rezil ben!!!)
-bu hafta izinliydim. haftanın ortası geldi. yok tezdi yok kardeşin taşınmasıydı yok anneyle ilgilen yok restorana git, yarısı bitti bile iznin. hadi bunun için bunalıma gir. hiç bunalıma girme havamda değilim. izin bu biter.
-beş sene içinde izmir'e nasıl taşınabilirim. aslında bir cesaret şimdi de giderim de ne bekliyorum ki. amaaan iş olayı kasıyor beni, ufff!!!!! yok ales'e gir yok kpds yok ods yok ogs....şimdilik oturayım oturduğum yerde. ama izmir'e taşınsam yaz gelince alaçatıya giderim, ayvalığa giderim hiçbir yer olmadı bizim yazlığa giderim. hepsi topu topu iki saat. ama üçkağıtçı amca olayını ne yapıcam? izmir'de maaile bana dadanırlar. hmmm konu çatallı kalsın.
-yaw ben aldığım kitapları okumaya yetişemiyorum milllet habire kitap yazıyor. hızlı okuma kursuna mı gitsem.
-yarın pijamalarımı hiç çıkarmıyacağım. bütün gün evde dolap yerleştiricem (dolap yerleştirip kafa dağıtan bir ben miyim). bir de önce sabah programı sonra derya baykal sonra evlilik programı izlicem kana kana (kendime eziyette sınır yok).
-uyku düzenimi de bozdum. gece kuşu oldum iyi mi? haftaya kalkamıcam sabahları. of pof afra tafra.

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

yazık olmuş bruchettalara...
Geçmiş olsun.

Yeni bir yere taşınmak beni de korkutur. Ah bir hafta geçse derim, sanki bir hafta sonra herkesle kanka olacağım, orada 20 yıldır yaşıyorum gibi olacağımı sanırım:)

E dedi ki...

Pizza bölümünün elektrikli göstergesini de aslında oraya koymasalar çay da gidip onun üzerine dökülmezdi ve gösterge yanmazdı. Bu da sizin suçunuz değil tabii.