19 Temmuz 2011 Salı

boşluk

Adsız demiş ki "nasılsın?". Valla bugünlerdeki ruh halim kısaca boşluktayım. Bir ay önceki full enerji mutluluk, neşe yerini temmuz başı itibariyle super bir boşluğa bırakmış bulunuyor. Hiçbirşey hissetmiyorum. Ne sıkıntı, ne üzüntü, ne neşe, ne mutluluk. Evet bir sıkıntım var ama yazmayacağım buralara. Bir haksızlığa uğradım ama bende gizli kalsın istiyorum. Zaten çooook büyütülmemesi gereken birşey büyüdü, benim dışımda büyütüldü ve tüm neşemi, mutluluğumu elimden aldı. Artık daha fazla ortalığa saçılsın istemiyorum. Sıkıntım büyük ve bu aniden ortaya çıkan lanet sıkıntı beni bir boşluğa düşürdü. Şimdi tüm kalbimle herşeyin hazirandaki gibi olmasını diliyorum. İçim tekrar dolsun, bu boşluk bitsin istiyorum.
Geçecek biliyorum bu da geçecek ama ben bu temmuzu hiç hatırlamak istemeceyeğim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hmmm... ben de bu 2011 senesini hizla gecmek istiyorum. Cok tatsiz basladi. Yilbasindan birkac gun once "essek kadar" bir cikolata kistim oldugu soylendi, ve acil ameliyat! Hos, zaten ben gitmistim doktora " cok canim yaniyor nedir bu acaba?" diye. Yurtdisinda yasiyorum, o kadar zor ki doktorla gorusmek, konusmak, inandirmak!
Sonra 5 ay gecici menopoza sokuldum...ben cocuk isterken bana "sana bu igneyi yapicaz, sonra adet gormeyeceksin, sonra da iyi olacaksin hede hodo.."ler arasinda ben jopan karakterlerinde ki gibi agliyordum. Iste bole basladi 2011... Baska seyler de oldu ama neyse daha fazla sikmayim caninizi, sadece yalniz olmadiginizi bilmenizi istedim. Ben de cogu zaman yalniz hissediyorum ama...oyle iste. Saglik iyi olsun yeter ki, derler ya, dogru baykus hanim.

Bu arada o adsiz benim. sevgiler

karga'nın günü dedi ki...

Amannn ya! sizin başınıza neler gelmiş. Ben de pek beğenmedim bu 2011'i. Hatta 2009'dan itibaren ben bu dönemi almayayım. Hiç de iyi geçmedi o kadar yıl. Oysa daha öncesinde ne güzeldi keyfim. Neyse eskiyle ah vah etmek pek bir işe yaramıyor sevgili Adsız. Daha da dibe çekiyor. Umarım hem sizin hem benim için ilerleyen günler daha iyi olur. Kendinize sağlığınıza iyi bakın. Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bazen yaşadıklarımız istemlerimiz dışında gelişir, tadımız kaçar, savruluruz.
Oysa hayat devam ediyordur ve güzeldir yaşamak; ama unuturuz işte o savrulmaları yaşarken. Hayat güzeldir, sıkıntı gelir geçer; hatırlatmak istedim.
Sevgiler :))