2 Mayıs 2011 Pazartesi

sonunda bahar mı ne?

Valla sanırım hava bizimle oynamayı bırakıp havanın bahar havası olmasında karar kıldı. Sabah azıcık kışlık yüzünü gösterse de şu an itibariyle mis gibi bahar havası var dışarıda. Bundan sonra böyle olsun please Mr. The Weather!!!!
Bakalım bu ay nasıl bir ay olacak. Şaka maka ya allah diye başladığı msa maceram ay sonu itibariyle bitiyor. Arkasından ver elini staj. Hemen hemen herkesin staj yeri belli olurken benim staj yerim hala daha belirsizliğini koruyor. Büyük bir merakla staj yerimi bekliyorum. Umarım kendimi geliştirebileceğim bir yer olur.
Okulda bir dönem daha bitti. Önümüzdeki üç hafta sınavlar var. Artık rahatım. Aslında normal zamanda da rahatım da derse girip karşımda hala "soon" ile biten cümleyi gelecek zaman yapısı ile kurmaları gerektiğini bilemeyen arkadaşları görünce kendimi rektörlük binasından aşağıya atmamak için zor tutuyorum. (Gelecek zaman yapısı ingilizcedeki en kolay zaman yapılarından biridir. Eğer bu yapıyı anlayamıyorsanız hiiiç ingilizce öğrenmeyin derim. nitekim dilim döndüğünce bu arkadaşlara da yanlış yerde olduklarını anlatmaya çalıştım. Ama nato kafa nato mermer.) Neyse bu konulara girmeyelim dönem bitti, önümüzdeki maçlara bakalım.
Anlayacağınız bu mayıs ayı son dönemeçlerin ayı. Msa'nın son dönemeci, ofisteki rehavet dönemine girmeden önceki zamanın son dönemeci. Umarım virajı iyi alırız.

Hiç yorum yok: