5 Mayıs 2011 Perşembe

sevgili hızır ile ilyas

Sevgili Hızır ile İlyas,
Bakın baştan anlaşalım "benim adım Hıdır, elimden gelen budur!" ayağına yatıp, bu sene beni es geçmeyin. Ben bu sene es geçilmeyi değil torpil yapılmayı rica ediyorum. Şimdi göreviniz (eğer kabul ederseniz seçeneği yok maalesef) elele verin ve aşağıya yazacağım dilekler için tüm gücünüzü kulanın:

1- Süper loto ve sayısal devretmiş. Bu hafta çıkacak numaraları bana mail atarsanız sevinirim. Merak etmeyin paramı çarçur etmeyeceğim. Söz veriyorum.
2- Sağlık ve mutluluk istiyorum. Çok şükür sağlığım yerinde de biraz daha mutlu olsam pek fena olmaz. "Mutluluk senin içinde" klişesini de almayayım mümkünse. Neyse siz anladınız benim ne demek istediğimi.
3- Msa bitiyor ve hala benim staj yerim belli değil. Şöyle kaliteli ve kendimi geliştirebileceğim bir restoranda staj yapmak istiyorum. Bunu da ayarlayıverin bir zahmet.
4- Kardeşceğizime de güzel bir ev istiyorum. Bir de eğlenceli bir hatun.
5- Son bir dileğimde şu internetimize musallat olanların elleri ayakları tutulsun, salak saçma filtreleri şifreleri bizlere uygulayamasınlar inşallah.
6- Ha bir de İzmir'e taşınayım istiyorum.
7- Ha birşey daha var. Acun'nun adasına gidip Nihat Doğan'ı bir pataklayıp sonrasında da o güzel denizde doya doya yüzmek istiyorum.

Hadi bakayım gösterin kendinizi. Umudum sizlersiniz. Karşılığında da dileyin benden ne dilerseniz.

Sevgiler,

Karga

Hiç yorum yok: