15 Nisan 2011 Cuma

yorgun

O kadar yorgunum ki artık pek birşey algılayamıyorum. Dün Taksim'den eve dönmek için binmeye niyetlendiğim otobüsün şoförüne "minibüs caddesinden geçer mi?" diye sorunca "Neresinden ?" diye verdiği cevaba ynıt veremedim. Devreler karıştı bir an. Minibüs caddesi neresi?Nerde inecektim hakkaten? diye biranlık bir devre karışıklığının sonucunda uyduruk bir cevap verdim. Zaten son iki gündür habire karşıya gidip gelmek de olan tüm yorgunluğumu ikiye katladı.
Hani diyorum şu asfalt dökerken mıcırları sıkıştırmak için yolun üstünden geçirilen silindir benim üstümden de geçse, dümdüz olsam ve sonra birisi ayaklarımdan tutup silkse ve yorgun olmayan daha fresh bir karga ortaya çıksa ne olur?
23 Nisan tatil. Okul yok haftasonu.şimdi dçrt gözle bunu bekliyorum. Bütün gün yatıcam. Söz.

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Çizgi filmlerde filan oluyor ya onun gibi şeyler tam da ihtiyaç duyduğumu sanırım. Yatsam haftalarca kalkamazmışım gibi geliyor bana da.