21 Nisan 2011 Perşembe

eskimiş su borularını seviyorum

Pazartesinden beri apartmanımızda tadilat var. Zaten buraya taşınırken ayağımımı sürüdüm nedir, benim arkamdan peşpeş her daire ya satıldı tadilata girdi ya kiraya verildi tadilata girdi ya da eskiyen birşeylerin değiştirilmesi için tadilata başlandı. Neyse şikayetim yok, tadilat ve taşınma iyidir temizlenir, arınır insan.
Bu seferki tadilat konusu eskimiş su boruları. Apartmanımızın eskiyen sıcak ve soğuk su boruları değişiyor. İyi de oluyor çünkü yağmur yağdığında sıcak suyu açtığımız zaman sapsarı paslı su akıyordu herhalde artık bu durum geçecek. Hafta başından beri usta amcalar daire daire dolaşıp birgün boruları çıkarıp ertesi gün yeni boruları takmak suretiyle tadilat yapmaktalarmış. Bugün sıra bizde. Artık kaçta gelirler bilmiyorum ama kapıcı ağlak surat Nevzat abinin dediğine göre yarım saatlikmiş işleri. Ama tabii usta milletine belli olmaz başkasında yarım saat kalırlar sen de üç saat. Tabii bu yarım saatlik!!!! tadilatın ardında nasıl bir toz toprak çerçöp bırakacaklar belli değil, zaten orasını da düşünmüyorum. Şimdilik önemli olan benim koskoca bir günü evde geçirecek olmam. Gerisi laf-ı güzaf.

Hiç yorum yok: