26 Nisan 2011 Salı

doğum günü kutlu olsun be blog


Sevgili blogum, doğum günün kutlu olsun.
Bugün tam dört yaşındasın. Keşke diyorum seni ilk açtığım zamandan beri sürekli yazsaydım çünkü seni daha iki senedir faal bir şekilde kullanmama rağmen bir çok güzel insan tanıdım. Onların dertleri ile dertlendim, sevinçleri ile sevindim. Bir de sana yazmak rahatlık veriyor biliyor musun. Başkalarının da aynı şeyleri hissedebilir olma ihtimali ya da bir yerlerde merak edilip okunduğunu bilmek insanı mutlu ediyor. Bu yüzden güzel şeysin be blog.
Nice yaşlara sana e mi? Birlikte yaşlanalım, gelinin damadın torunun torbanın dedikodusunu yapalım seninle. Sen sessiz sedasız beni dinle, sevincime gözyaşıma ortak ol.
Seni seviyorum.

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Kutlu olsun, sevgili komşum! Hem de çok yaşasın "Gamlı Baykuş". :)))

Leylak Dalı dedi ki...

Kutlu olsun be Karga:)) Nice doğumgünü yazılarını okuyalım blogunun. Sevgiyle...

karga'nın günü dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım komşum! Uzun yıllar bloglarımızla hep beraber huzur içinde yaşamak dileğiyle. Sevgiler...

karga'nın günü dedi ki...

Çok teşekkür ederim Leylak'cım. Umarım bir gün yolumuz Ankara'ya düşecek ve Kuğulu'da sohbetin belini kıracağız.