25 Ocak 2011 Salı

izin mi dedin?

Bu hafta izin haftam ya istedim ki evden çıkmayayım, pijama, çay bardağı, dağınık toplanmış saç ve kocaman hırka dörtlüsü ile sarmaş dolaş bir hafta geçireyim. Amma velakin yine her zaman ki gibi evdeki hesap çarşıya süpermarkete uymadı, sokaklarda sürtmekten eve giremez oldum. Ulu manitu annem burda bir haftadır. Geçen haftayı balerina cif edası ile bir elinde bez bir elinde yemek kaşığı, "hiiiçççç evinle ilgilenmiyorsun, evin çivisi çıkmış, buzdolabını temizledim, onu yaptım bunu yaptım çık çık çık" diye diye evi parlatmak ve bana "yaw ben ne kariyer ne de çocuk falan yapamıyorum, paçamı toplamaktan acizim, öff bea! işe yaramazın teki miyim neyim, keşke annem gelmeden ortalığı cillop yapsaydım, hep aynı tuzağa düşüyorum" diye düşüncelere gark ettirerek geçirdiği için bütün bu haftayı gezilip görülecek kişiler ve yerler listesini tamamlamakla bitireceğiz anlaşılan. Aslında şikayetim yok, benim de uzun zamandır yapmak istediğim şeyler bunlar, bıdırlanmama bakılmasın, keyfim yerinde. Ama yine de bu kadar gezintinin içinde şu benim upuzuuuun yapılacaklar listesindekiler duruyor ya onları yapamamaya ifrit oluyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gamlanmayın, boşverin, keyfinize bakın..:):)
İyi izinler..