8 Aralık 2010 Çarşamba

yorgan

Her zamanki gibi toplanacak bir ev, yazılacak bir tez, okunacak sınav kağıtları, yıkanacak kirliler ve dolayısıyla yapılacak ütüler, pişirilecek yemekler, mecburen konuşulacak insanlar vs. vs. vs. var. Keşke çooookkk mutluymuşum, "hayat ne güzel tralaylom" diye diye ortalarda dolaşabilseydim. Ama içimde birşeyler kaçtı gitti. Yapamıyorum, "tralaylom" diye diye dolaşamıyorum. Sabahın körü olduğundandır belki ne bileyim. Şu an tek istediğim kocaman yatağımda yorganın altında sıcacık yatmak. İşte o zaman "hayat ne de güzel tralaylom" diyebilirim.

2 yorum:

agape dedi ki...

ben de bugün aynı duyguları yaşadım,
yüreğinize sağlık sevgiler.....

karga'nın günü dedi ki...

Demek herkesin heyheyleri tepesinde bu aralar. Umarım hemen iyi şeyler olur hayatınızda agape ve mutlu olmak için bir yorgandan medet ummazsınız benim gibi. Sevgiler...