8 Kasım 2010 Pazartesi

haftasonu

Hayatımın bir haftasonu daha geçti gitti. Ne mi yaptım? Koskocaman bir hiç. Aslında kendime haksızlık etmeyeyim cumartesi burdaydım ve bunları yaptık. Çok keyifli bir gün geçti ama pazar tam anlamıyla kayıp bir gündü. Bütün gün dışarda aval aval dolandık. Ben böyle tüm günü dışarda geçirmekten pek hoşlanmıyorum. Tamam hava çok güzeldi, evde oturmak olmazdı ama kardeşim akşamın bir körüne kadar da dışarda gezmenin ne alemi var di mi?
Günün bir kısmı caddede turlamakla diğer yarısı da sinema bileti alma uğruna bir avm'nin içinde geçti. Ben bu insanlara inanamıyorum. Zaten bütün haftayı evin dışında geçiriyorlar niye çoluk çömbelek avmlerde tüm günü geçiriyorlar. Valla birkaçını takip etsem cumartesi de avmde görürüm onları. Hayır gezmeye gelmişler tamam da suratlar niye asık onu bulamadım. Mesela bir aile anne, baba, iki çocuk. anne başka yere baba başka yere bakıyor. Çocuklar azgınlığın doruğunda. hoplayıp zıplıyorlar. Anne ya da baba çocuğun elini tutmuş ama lalettayn yani öylesine. Çocuğun elini bıraktı bırakacak. Herkesin kafa bir yerlerde. Çocuklar hem azgın hem tutturuk. İlla birşey aldıracaklar ya da sıkılmışlar; "Bu aktivite bitti, sıradaki" demekteler. Belki saatlerdir o avmdeler. Öylesine günü öldürüyorlar. Sorsan aile saadeti, birlikte vakit geçirmece. Ama herkes ayrı telden çalıyor.
Kısacası pazar günü bana avm bastı. Hangi dangalak bu avm olayını başlattı bilmem. Zaten çok matah birşeymiş gibi bulunan en küçük boşluğa avm dikiliyor. Yakında bütün boşlukları kapatıp insanları da bu avmlere tıkacaklar. Koskoca bir boşluğun etrafında boş gözlerle dolanıp duracağız. Bir daha haftasonu avm mi? Asla!!!!!

Hiç yorum yok: