24 Kasım 2010 Çarşamba

e gün benimse dileklerimi söylüyorum

E gün biz eğitim neferlerinin günüyse o zaman şunları diliyorum. Okuyup da yapan olur belki.

1) Geç oldu ama günün geri kalanının tatil ilan edilmesini,

2) En kısa sürede karın yağlarının eritilmesini öğreten rejim listesini ya da pilates cdsini,

3) Koskocaman bir tabak leziz bir yemek ve ardından beş top dondurma,

4) Sıcacık doldurulmuş bir küvet ardından masaj ve aromatik kremlerle bakım,

5) Harcadıkça çoğalmayan kredi kartı ile sınırsız alışveriş,

6) On saat kesintisiz uyku,

7) Her zaman evi derli toplu tutan akıllı robot,

8) Mutfakla ilgili bütün bilgileri ve tarifleri bir dokunuşla aklıma kaydeden beyin çipi,

9) Bir çuval dolusu çikolata, şeker ama yedikçe bitmesin ve tabii ki ben kilo almayayım,

10) Bütün kedileri ve köpekleri alabilecek koskocaman bir çiftlik

11) Yukardaki çiftliğin içinde büsbüyük bir sera ve binlerce çiçek

12) Bir de daha daha başka dileklerim olur diye işimi sağlama almak için Aladdin'nin lambasını istiyorum.

E hadi bakalım dilemesi benden....

1 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Dilekleriniz kabul olsun komşu öertmenim!
Sevgiler sana.
:))