20 Ekim 2010 Çarşamba

yeşil böcek

Selam annemin blogu,
Annemin hararetle "Yaprak Dökümü"nü izlemesini fırsat bilerek yine oturdum bilgisayarın başına. Ne keyifli şeymiş buraya yazmak. Annem "ileri de okuruz, oturur güleriz" diyor ya ben de kendimce birşeyler eklemek istiyorum buraya.
Havaların inanılmaz derece ılık gitmesi laf aramızda Kara hanımla bana yaradı. Bütün günümüzü balkonda güneşlenip, etrafa bakınarak geçiriyoruz. Bahçeye beyaz bir kedi gelmiş, yukrıdan onu kesiyorum. Annem her sabah ve akşam ona mama veriyormuş. "Kilo aldı, pek bir güzel oldu" dedi geçen gün. Benim Kara'dan güzel olamaz yine de. Kara hanımda evimize geldiğinde pek bir minikti. Şimdi o da kilo aldı, boyu uzadı, güzel bir hanım oldu. Zaten benim de en büyük eğlencem akşamları onu kovalamak. Haaaa akşam dedim de dün gece annem, ben ve Kara pek bir eğlendik. Dün gece hani "bok böceği" denilen şu minik yeşil böcekler var ya onlardan bir tanesi eve girmiş, oturma odasının kapısından Kara ile bana nanik yapmakta. İkimizde çok sinirlendik. Hopladık zıpladık ama ona yetişemedik. Anneme seslendim ama o da oralı olmadı. Ama sonra tam yatma vakti geldiğinde annem farketti böceği. Hemen yakalayıp önümüze koydu, sanırım yeşil böcek anneme de nanik yaptı. O da sinirlendi ve olayı bize havale etti. Kara ile kafakafaya verip bu böceğe nasıl haddini bildiririz diye düşünüp durduk.

Ancak hain böcek biraz ninja çıktı. Tam biz hamle yapacakken pıııır diye uçup lambanın içine kondu. Kara ile onu oradan nasıl çıkarsak diye epey düşündük, planlar kurduk, havalara bakıp düşünmekten boynumuz ağrıdı.
Ne yaparsak yapalım onu oradan indiremedik. Hatta ben onun dilinden konuşup, göz dağı bile verdim. "Yeşil toparlak, erkeksen gel de kozumuzu aşağıda paylaşalım, öle yukardan nanik yapmak kolay" dedim ama yemedi. Annem yine imdadımıza yetişti. Ama bu sefer de onun yufka yürekliliği tuttu, aldı böceği camdan dışarı bıraktı. Ne güzel bize eğlence çıkmıştı, aşkolsun ama anne! 

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Çook komiklerr!
:))

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Kargacım geçmiş zamana çok takılma derim ben özellikle bebek konusunda.Bende yaşadım benzerini hala bazen doğsaydı şu kadar olacaktı diye hesaplarken buluyorum kendimi ya da geçen sene bugün acı haberi almıştım gibi, ama bak doğru zaman gelince geliverecek beklediğin güzel haber, kendimden biliyorum..Sevgiler

karga'nın günü dedi ki...

Teşekkürler Hayat Güzeldir! Bazen oluyor böyle işte. Önümüzdeki maçlara bakmak daha iyi haklısın. Sana da sağlıklı, mutlu bir hamilelik dönemi dilerim. Sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah!
Sevgiler...

Hayat güzeldir.. dedi ki...

çok teşekkürler iyi dileklerin için, gerçi yanlış post a yorum bırakmışım ama :) iyi tatiller