5 Ekim 2010 Salı

unutma!

Bazen kara bulutlar kaplasa da içini, hayat ağır bir yük gibi gelse de, ara ara "onu da yaptık, bunu da yaptık; eeee yapacak daha ne kaldı ki?" diye düşünsen de, 35 yaş sana çooook büyük bir sayı gibi gelse de unutma daha yapacak çok şeyin, gidecek çok yerin ve yaşanacak bir dolu şeyin var.
Bir de böyle içini karalar bağladığında, umutsuzluk perisi usul usul kulağına üflemeye başladığında....

          lezzetli yemeklerini mideye indirmeyi bekleyen minik! bir kocan ve


   
eve gelesin de onları sevip okşayasın diye bekleyen iki minik! kediciğin olduğunu


 iyi gününde kötü gününde yanında olan, seni arayıp soran, bebeklerini(zi) beraber büyüttüğünüz ya da büyüteceğiniz bir dolu dostun

              ve ayrıca hayatında sana böyle komik pastalar hazırlayan öğrencilerin olduğunu,
 
 
dalgalanan suların elbet bir gün durulacağını ve tüm yaz açmasını beklediğin ve sonunda sonbaharda açan balkonadaki bu çiçek gibi yeni umutların, güzelliklerin yeşereceğini UNUTMA!!!
 
Doğum günün kutlu olsun Karga'cım. Ben olarak seni çok seviyorum. Hayatının bundan sonraki 35 yılı ve daha fazlası hep güzelliklerle, umutla, sağlıkla ve mutlulukla dolu olsun emi!

8 yorum:

nihalasli dedi ki...

Dogum gunu kutlu olsun karga'nin:) ne guzel olmus bu yazi,boyle insan sevildigini ve yalniz olmadigini hissediyor,kendine soyledikce..

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Karga için dleklerinize ben de aynen katılıyorum, sevgili komşu baykuşum!
:))
Nice güzel yıllara!
:)

Keyfimin Kahyası dedi ki...

İyi ki doğmuşsun karga :) mutlu yıllar.

nalan dedi ki...

kutlu ve mutlu olsun kargacığım,35 yaş biraz sarssa da bir süre sonra alışırsın
bak ben 50leri bile yarılamaya alıştım:)))

Hayat güzeldir.. dedi ki...

İyi ki doğdun sevgili karga... Nice dolu dolu yıllara, yeni yaşının istediğin tüm güzellikleri getirmesini dilerim.

zapere dedi ki...

Nice senelere...

http://www.dailymotion.com/video/x8hzo8_tuba-ozerk-doum-gunun-kutlu-olsun_music

karga'nın günü dedi ki...

Ay ne güzel dilekler bunlar yahu! Pek bi mutlu oldum. Hepinize çok teşekkürler!
P.S. Zafer bey, ne zamandır yoktunuz! Yine beni ziyarete gelmeye başladınız. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz!

zapere dedi ki...

Köyden indim şehire, O yüzdendir komşum.. :)