27 Ekim 2010 Çarşamba

ptt


Saatlerimize bakıyoruz... Evet an itibariyle yarım saat sonra mesaim bitecek, ben zincirlerimden boşanacam ve dört günlük koskocaman bir tatile merhaba diyeceğim. Ooooohhhh gel keyfim gel! Bu dört gün bir seyahat planı yapmadım. Malum kocamızın iş durumları sakatta bu sıralar. Ayağımızı yorgana hatta ve hatta yatağın ortasına kadar uzatmak, ekstra harcama yapmamak durumundayız. Neyse zaten hal böyle olmasa da benim hiçbir yere gidesim yok! Yarım saat sonra işten çıkıp, sevgili, kadim arkadaşım a.'da bir çay içip evimin sınırlarına girdiğim andan itibaren pembe pijamalarımı giyip bütün dört günü bu pjamaların içinde, evde uyuyup, çay içip, kitap okuyarak, tezimle ilgilenerek ve film seyrederek geçirmek niyetindeyim. Evden zoraki bir durum yoksa çıkmayı pek düşünmüyorum. Ruhum tam ptt (pijama, terlik, televizyon) havasında. içimde bir uyuşuk var uyumak istiyor.
Son 15 dakka...sonrasında Karga kaçar....

Hiç yorum yok: