26 Ekim 2010 Salı

aklıma düşenler

bu havada ne yapacağına karar veremedi bir türlü.o da mı bunalımda acaba?yine geldik ofise,neyse bugün sadece sınav veriyorum çocuklara,gün çabuk bitecek.amaaan yine spor.gitmesem? ama dün de gitmedim,olmaz şimdi.gitmezsem daha büyük dert.akşam şu tezimin başına oturayım artık.yeter,kaç aydır sallıyorum.ağustostan beri üç aydır hiçbir şey yazmadım.niyeyse elim gitmiyor bir türlü.bakalım bu akşama niyet ama plan yapmayayım yine birşey çıkar.aslında herşeyi bırakıp gidesim var.bir uçağa bir otobüse atlayıp,gitsem.nereye olursa.ne çok ayak bağımız var.bu şey gibi olmadık yerde ve zamanda uykunun gelmesi gibi.uyumak için ölürsün ama uyuyamazsın.herkes böyle hissediyormu acaba?yoksa ben de mi bir arıza var.çevremde iki hamile daha var.keşke ben de olsam.ne biçim bir dilek oldu bu.şey gibi.herkesin dondurması var,ben de alsam gibi.çocuk bu,zamanı gelince olur,belki de olmaz.düşen yaşasaydı şimdi bir aylık olacaktı.keşke gitmeseydi.muhtemelen şimdi sıcacık evimde onunla sarılıp oturuyor olurdum bu aptal ofiste pineklemek yerine.gözlerim yaşardı,bak şimdi,hadi toparlan bir gören olucak.zaten şu ofiste kimse gerçek arkadaş değil.hep bir arkadan iş çevirmece.hele iki kişi var ki,dönen dolapları biliyorlar ama o kada rketumalr ki hiçbirşey söylemiyorlar.onlar da muhtemelen dönen dolapların bir parçasılar da ondan.hiiiç birşeyimi söylemeyeceğim onlara.herkesin sırrını bilip, kendileri ile ilgili hiçbirşey söylemiyorlar,söyledikleri hep yüzeysel şeyler.onlara dikkat. vallahi sıkıldım.acaba herkes mi böyle?herkes mi yüzeysel,en yakın arkadaşım dediğin bile mi yüzeysel senle.yoksa yüzüne gülüp arkandan o da mı iş çeviriyor?acaba iyi arkadaş hatta dost dediğim birileri var mı?var(dı) eeee nerde?meşgul. herkes gibi.neyse vakit gitme vakti.şu çocukları bir sınav yapayım.valla yazık onlara da. neyse herkese yazık, bana da.ufffff saçma sapan yazı oldu bu da.ama aklıma düşenler bunlar işte.aklımdan ne geçtiyse ellerim onları yazdı.bak şimdi mr.koordinatırım gidelim diye bana bakacak,ben görmezden gel(emi)cem.

2 yorum:

Ben Keyfim ve Kahyası dedi ki...

Sevgili Karga
Şu sıralar hissettiğim duyguları yazmışsın. Yaşantılarımızda bazı farklar olsa da benzer duygular içindeyiz. Kaçıp gitsek/gidebilsek keşke uzaklara... Hadi sen sınavına git, ben de iki saat sonra gireceğim dersin hazırlıklarına başlayayım. Sevgiler.

Gamlı Baykuş dedi ki...

Sevgili Ben Keyfim ve Kahyası,
O kadar sıkkınım ki bu aralar ama umarım birimizden biri bir yerlere gidebilmeyi başarır. Sevgiler...