9 Ağustos 2010 Pazartesi

ı wish

Havaların sıcak olması mı acaba yaşadığımız günleri daha da bunaltıcı yapan? Yoksa bütün bu sıcak vs. herşeyin üstüne tuz biber ekip ateşleyici görevi mi görüyor? Bu aralar herkes pişmanlıklarından bahsediyor. "Keşke....." diye başlıyorlar cümlelerine ya da "şunu şunu yapmamış olmayı dilerdim". Yüzlerinde derin bir hüzün kalplerinde ince bir sızı. İşin kötüsü çevrelerindekilerin de kalplerini kırıyorlar keşkeleriyle. Yok yok ben değilim bu kişi. Evet benim de keşkelerim bir çuval dolusu ama ne yapayım geri döndüremiyorum zamanı kabul ettim, akışına bıraktım. Ama ya diğerleri ne zaman bu keşkelerini kabul edecekler? Zaman gösterecek herhalde.

3 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Neydi onun adı, astrolojide diyorum?
Hah!
Öncü patlaması.
Ne patlamaymış ama!
:(

karga'nın günü dedi ki...

Pek fena patlattı bu öncü bizi. Ne zamana kadar sürecekmiş bir bilgi var mı acep?

denizero dedi ki...

___aaaa öncü patlamasını bu aralar çok duyar oldum.... nedir tam olarak ????__