8 Temmuz 2010 Perşembe

finalin adı del bosque

"3 dakika uzatma var!" diyor spiker ama bende üç dakikada yenecek tırnak kalmamış. O üç dakika sanırsın 3 saat ya da 30 saat. Son düdüğü duyuncaya kadar ömrümden ömür gidiyor, hava zaten leş gibi sıcak ben heyecandan olmuşum sucuk. Sonunda hakem düdüğü çalmayı akıl ediyor ve maç İspanya'nın lehine sonuçlanıyor.
Ben böyle tırnak yedirten maçları seviyorum. Dakikaların saat gibi geldiği bir türlü bitmek bilmeyen maçları seviyorum. Ama nerde bizde o maçlar. Bu akşam inanamadım İspanya'nın oyuna asılmasına. Bir takımda bütün herkes mi topu takip eder. O savunma neydi öyle Alman panzerlerine geçit vermediler! Adamların sadece bir ya da iki net gol pozisyonu var. İspanya savunması göz açtırmadı, aval aval "aaaa top geliyor!!!!" diye topa bakıp ööööle donup kalmadılar. Maçta su gibi akıp gitti, hiçbir yerde tıkanmadı.
Şimdi insan düşünmeden edemiyor; bu iki teknik direktörde (Bosque ve Löw) bizde iki büyük takımı çalıştırdılar. Ama birşey olmadı. Başka yerlere gittiler, mesela Bosque Real Madrid'e geldiğinde mucizeler yaratmış. Şimdi soru şu: bunlar mı bizi sallamıyor da işlerini iyi yapmıyor yoksa malzeme mi kötü ortaya iyi birşey çıkmıyor?

Hiç yorum yok: