19 Haziran 2010 Cumartesi

beni gidi atölye kargası beni


Normal insanlar eğer ertesi gün tatile gideceklerse ne yapar? Bavullarını hazırlar, eksik gedik tamamlar, hazırladıkları listeyi çentiklerle doldururlar di mi? Ama ya benim gibi havai bir karga ne yapar? Kurabiye atölyesine gider. Daha ortada bavul yokken, ilgi alaka bekleyen kediler ve gelmesini sabırsızlıkla bekleyen bir koca varken kafası bir karış yukarda karga erken emeklilik hesapları içersinde kendini bir atölyede bulur. Evet bugün tüm günümü burda geçirdim. Çok şey öğrendim, bir o kadar da eğlendim. Biraz pratikle elim çabukluk kazanacak ve daha doğru dürüst şeyler çıkarabileceğim. Didem Akben'e ve yardımcısına çok teşekkürler.
Ne kadan!!!! yetenekli olduğumunda ispatları aşağıda. Bir gün yemeğe de bekleriz.



Benim favorim bu melekler oldu. Çok şirin gözüktiler gözüme. Yeme de yanında yat bu meleklerin.

Yarın evlililik yıldönümümüz. 1. yılın şerefine bu kurabiyeler.


Bunlarda "Ekin hanım" serisinin ürünleri.


Bu şeker hanım ve bey de sevgili ile ben.  

1 yorum:

Aselban dedi ki...

Kurabiyelerin hepsi muhteşem görünüyor,bayıldım. Harikasın, şahanesin, bi numarasın! Bu arada evlilik yıldönümünüz kutlu ve de mutlu olsun :)