29 Nisan 2010 Perşembe

içi şişkin karga

Bahar geldi ya gardırobumda bahar temizliği yaptım geçenlerde. Uzun zamandır giymediğim şeyleri verdim manikürcüme. Söylediğine göre kızıyla kendisi beğendikleri şeyleri alıp, giysiye ihtiyacı olan başka bir akrabasına veriyormuş.
Bahar temizliği yaptım yapmasına da niye her sabah "ne giycem ben şimdi?" krizi yaşıyorum ki?. Dolapta herşey var ama hiçbirşey yok. Bugün öğleden sonrayı -yapılacak işleri bitirince- moda bloglarında gezinerek geçirdim. Ama midem bulandı. Ya moda iyice çığırından çıkmış ya da ben zevksizin biriyim. Kendime bir stil oluşturmak için fikir alayım dedim, gözüm döndü, başım ağrıdı. Abuk subuk herşey moda mı ne? anlamadım. Hadi burdan midem bulandı biraz da ev dekorasyonuna bakayım dedim, o daha da beter. Evdeki herşeyi atmak lazım. Buna da kafa patlatmak lazım.
Ayyyy içim şişti. aman ya kargacım boşver stilmiş dekorasyonmuş yerim bunları geçir kotunu altına git işte ya! Bir dirhem kıyafet bin ayıp örtüyor işte.

1 yorum:

nalan dedi ki...

şimdi bu ruh halin bizim planlarımıza uymuyor.
sen eline iş güç dergilerini ıvır zıvırını alıp hulusi kentmen amca bulacaksın. ona göre hazırlıkları yaptıydık ya :)
sonra artık moda işiydi ev dekorasyon işiydi :)