19 Nisan 2010 Pazartesi

balkonuma bahar geldi

Geçen gün Zafer bey, "felsefe atölyesinde falan ne işiniz var Baykuş hanım, balkonunuzla uğraşın çiçek falan ekin" demiş. Ben büyük sözü dinleyen uslu bir Karga olduğum içün, hemen bu haftasonu Bauhaus yolunu tuttum. Uzun zamandır alınmayı bekleyen toprağı, rengarenk saksıları ve pembe bir Yasemin'i arabaya koydum, eve döndüm.
Güneşli pazar gününü evde pinekleyip, pasta börek çörek yaparak ve balkonumu tanzim etmekle geçirmekti niyetim ama sevgili beni tuttu kolumdan önce Fenerbahçe parkına sonra da annesine yemeğe götürdü, böylece her iş akşama kaldı. Akşam koştur koştur, yemekleri yaptım. Sıra balkondaki çiçeklere geldi. Saksılar değişti, budanacaklar budandı, yeni alınan Yasemin daha geniş ve güzel bir saksıya taşındı. Ama güzelim çiçeği Misket bey'in gazabından korumak pek mümkün olamadı. Benim sevgili meraklı kedim tam bir Yasemin delisi çıktı. Bıraksam oturup bütün çiçeği yiyecekti. Daha açmamış pembe çiçeklerini kıtır kıtır afiyetle midesine indirdi. "Dur oğlum, çekil şurdan, bak ayakların toz toprak oldu, sonra onları içeriye taşıyacaksın. Bak kızıyorum ama aaaa!!!! Vallahi geliyorum oraya Misket, külahları değiştireceğiz" dememe rağmen, hiiiiiç oralı olmadan çiçeği yedi durdu. En sonunda işim bitip, Yasemin'i şöminenin üstüne koymama rağmen, gözü doymamış obur, oralara da tırmanmaya çalıştı. İşimiz var Miketle bakalım ne olacak.
Havalarında ısınmaya başlaması ile balkonumuzda yavaş yavaş şenlenmeye başlayacak. Bu aralar fotoğraf makinesi krizi yaşamakta olduğumuzdan dolayı, şimdilik balkonun resimleri yok. Ama haftasonuna doğru kriz aşılınca, balkonun şu anki görüntüsü de burdan görülebilir.

5 yorum:

nalan dedi ki...

misket efendi biliyor ağzının tadını.
ama poposuna poposuna vurmak lazım keratanın !

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Oooo! Sadece balkona değil, sayfaya da bahar gelmiş. Pek de güzel olmuş!
:))

karga'nın günü dedi ki...

Öyle valla Nalan,hapur hupur götürdü çiçeği. Bir de beyaz minik gelin çiçekleri vardır ya onlara dayanamıyor. Kışın ne zaman bir buket çiçek gelse onların arasından arajman olarak kullanılan beyaz gelin çiçeklerini bulup hepsini mideye indiriyor. Ben de onu romantik bir kedi sanmıştım. Meğer obur bir kediymiş.

karga'nın günü dedi ki...

Öyle sevgili komşum. Cumartesi kıstırdım kardeşimi, değiştirttim sayfamı. Zira ben yapmaya kalksam herşey silinirdi. Beğenmenize sevindim.

zapere dedi ki...

Hay albızlar alasıca,eski alışkanlıkla (yorumlar yazı altlarında olduğundan) ben buraya yapacağım yorumu bir alt yazıya yapmış oldum :))

http://www.orgumodelleri.com/makrome/makrome-nedir/

Veya hazır satılan saksı tavan plastik askılıkları var.

http://www.google.com.tr/images?q=makrome+saks%C4%B1l%C4%B1k+resim&rls=com.microsoft:tr:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7GGLL_en&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=VuHMS7TUPI2NOJCpjZIG&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBUQsAQwAA