10 Mart 2010 Çarşamba

molekül


Bir süreliğine moleküllerime ayrılmış bir şekilde
Tekrar birleşmek isteyinceye kadar salonumun bir köşesinde ööööleeeecene havada asılı kalmak istiyorum....
Çok şey mi istiyorum?
Ya da en iyisi ben Heroes dizisindeki Hiro olayım,
Zamanda yolculuk yapıp durayım.
birşeyleri düzelteyim, özlediklerimi göreyim, şöle sıkı sıkı sarılayım
Ya da en iyisi bir peri gelsin beni bilumum sihir güçleri ile donatsın dilediğimi yapayım, tamam sadece bir süreliğine olsun.
Çok şey mi istiyorum?
Peki şunda anlaşalım peri gelsin, vazgeçtim sihir güçlerinden de kabul ben fani bir insanoğluyum ama beni alıp sıcakcık bir yere götürse şu peri kızı ve ben etrafımda olan bitene aldırmadan sıcakcık bir denizde sırt üstü yatıp bulutları izlesem, denizin sesini dinlesem, kendimi akıntıya bıraksam, olmaz mı?
Yine mi çok şey istiyorum....

Hiç yorum yok: