1 Mart 2010 Pazartesi

mart kapıdan baktırır...


Eeeee Mart'ta kapıdan bakmaya başladı. Onbeşinden sonra bir aksilik olmazsa ilkbahara yavaş yavaş merhaba diyeceğiz. Harala gürele 2010'nun üçüncü ayı da başladı. E "hayırlısı olsun" diyelim.

Eskiden yaşlı insanların sürekli ağızlarına pelesenk ettikleri bazı laflar sinirime dokunurdu ama yaşlandıkça benim de dilime bazıları yapıştı kaldı. Uzunca bir süredir ne olsa, kim ne derse ben de yaşlı nineler gibi üstüne bastıra bastıra "kıssssmeeet", "hayırlısııııı osssuun" diyorum ve kendime sinir oluyorum. Bunları söyledikten sonra dilimi ısırasım geliyor.

İşte kıssssmetseeee Mart ayı'da bir çırpıda geçip gidiverecek. Bakalım bu ay bizi ne gibi sürprizler bekliyor, fonda Sertaç Ortaç'dan bir şarkı ile Mart ayına merhaba diyelim:

"Hayaaaaat beni neden yoruyosuuuuun

Madem çok günaaaah oyun sen bozuyosuuun..."


Bu şarkıyı dinlerken ellerinizi başınızın üstünde çevirmeyi ve ahenkle saçlarınızı bir sağa bir sola Blendaxlamayı ay pardon sallamayı unutmayın.

Mart kapıdan baktırır,deliye her gün saçmalattırır...

Hiç yorum yok: