9 Mart 2010 Salı

karar verdim başbakan oluyorum

Bir süredir düşünüyodum ama artık kararım net: başbakan oluyorum. İşte size eylem planım.
1. İlk iş "eşcinsellik bir hastalıktır" diyen kadından ve aileden sorumlu bakanı'nın bakanlığını elinden alıyorum içim rahat ediyor.
2. Sonra hemen programımın, doğu ve güneydoğu'daki tüm köyleri, şehirleri kapsayacak şekilde ayarlanmasını sağlayıp, ülkenin ne kadar zengin kalantoru varsa hepsini mazeret kabul etmeksizin yanıma alıp, bu yerleri gezmeye gidiyorum. Yolu olmayan, okulu olmayan, alt yapısı olmayan kısacası yaşam şartlarının yaşamak için uygun olmadığı köyleri, şehirleri gezip, ne kadar eksik varsa onları belirliyor ve hemen işe koyuluyoruz. Kalantorlar, ellerini ceplerine atıp oralara güzel güzel binalar, yollar, hastaneler, lojmanlar yapıyorlar. Bunu mecbur tutuyorum. Hayırı cevap olarak kabul etmiyor, bahane duymak istemiyorum. Birde her yere ağaç diktiriyorum.
3. Sonra eğitim öğretimin düzeltilmesi için bu konunun bilir kişilerini yanıma çağırıyorum. Nasıl biz bu çocukları "bön kuşağı" olmaktan çıkarabiliriz, söyleyin bana ey proflar!" diyorum. Temel eğitimi herkese şart koşuyorum, çocuğunu okula göndermeyen adamları ev hapsine alıyorum. Ayak bileklerine takılan prangalar sayesinde evde oturup, onlarda ders çalışıyorlar, eğitim alıyorlar. Bunları eğitmek için özel hoca sistemini getiriyorum. Bu kadar işsiz öğretmen varken, onlara da iş sahası olur.
Temelinde her seviyede Matematik, Türkçe, iki yabancı dilin öğrenilmesinin şart koşulduğu bir eğitim sistemini gerçekleştirmeye çalışıyorum. Tarih kitaplarının düzeltilmesini, Türk ve Dünya tarihinin sadece "padişahın sakalındaki inci"den ibaret olmadığını, aslında çok keyifli konular içerdiğini çocukların aklına sokulmasını sağlamaya çalışıyorum.
4. Sokaktaki çocuklar için koskocaman yerler yaptırıyorum. 365 gün sıcak yemek ve kalacak yer bulabilecekleri. Ayrıca bu koskocaman yerde eğitim almalarını sağlayacak bir sistem getiriyorum. İsteyen bir meslek edinir isteyen bir hobi edinir, canları ne isterse onu yaparlar ya da sadece orda kalırlar.
5. Bütün şehirlerde sokak hayvanları için özel yerler yaptırıyorum ve giderlerinin devlet tarafından karşılanacağı evlatlık sistemi ile herkesin bir hayvanı evlat edinmesi sistemini getiriyorum. Bütün hayvanların gayet iyi şartlarda yaşayabilecekleri güzel barınakların yapılmasını sağlıyorum tüm yurtta.
6. Yurdun her yerindeki binaların elden geçirilmesini, hepsinin kayıtsız şartsız deprem yönetmeliğine uygun yapılıp yapılmadığını kontrol ettiriyorum. Öyle bu zamanda kerpiçten ev falan kalmıyor bu diyarlarda.
7. Bir de belediye başkanlarını denetliyorum sık sık. Habersiz geziyorum onların sorumluluk alanlarında, baktım yollar delik deşik her yerde çöp var, hesap sorarım "bu belde niye böyle başkan uyuyor mu?" diye.
Bunlar ilk etapta yapacağım şeyler. Yapacak çok iş var ama azimliyim. Yol uzun ama inancım tam. Bir de seçimlere girecek bir parti bulabilsem ya da en iyisi ben kurayım partimi "Kılavuzu Karga Olanlar" partisi. Fena fikir değil ha!
Nerde seçme ve seçilme klavuzu ?Klavuzu, uzat bakıyım ordan bana yavrucuum!

2 yorum:

nalan dedi ki...

aman diyim ben sana.
yerde gökte koca koca kulaklar var.
şimdi senin bakanlar kurulun kabinen falan da bellidir diyip alıverirler içeri.
aman diyim.

zapere dedi ki...

Yok olmadı işte,sonra biz ne yaparız hergün kavga gürültü olmadan siyasetmi olur canım..İzleyici sıralarından entrika,aşk,ihanet bilimum dalavere-yolsuzluk,gemicikler izleyemeyiz, olmaz oyumu size vermiyorum.Haspinallah elinin hamuruynan.....Türkiye'yi düzeltiverirsiniz mazallah.Kat'a ve billâ oy vermem :))