4 Mart 2010 Perşembe

akla zarar diyaloglar

A: Merhaba, ben Karga, bilgi işlem değil mi?
B: Evet, buyurun.
A: Ben Ozan beyi arıyorum.
B: Ozan bey mi ? Hiç tanımıyorum.
A: Öyle mi, hadi ya.
B: Emin misiniz adının Ozan olduğuna, burda Ozan diye biri yok.
A: öyle mi! Hay allah!
B: Siz niye aramıştınız ?
A: Ya aslında adının O ile başladığından emin değilim. Şimdi biz onunla birkaç ay önce Rektörlüğün önünde bir köpek hakkında konuşmuştuk da. Hani araba çarpan köpek hakkında. Orta yaşlı, hafif kel ve yakın gözlükleri sallanıyordu önünde.
B: köpek hakkında konuştunuz? Haaaa, siz Cenk beyi arıyosunuz!
A: Evet, evet Cenk bey!
B: Tamam bağlıyorum, bekleyin.

İşte böyle buldum, aradığım kişiyi. Uyuz olmaya doğru giden köpeciğimi yarın Kadıköy belediyesinden gelecek kişiler, alıp tedaviye götürecekler. Cenk bey ilgileniyormuş, sağolsun. Birde şunu merak ettim, telefonu kapatınca, acaba koskoca kampüste yakın gözlükleri önünde sallanan kaç kişi vardır?

Hiç yorum yok: