28 Şubat 2010 Pazar

v for Tarkan


Eh Allah'ın sopası yok. Kaderde, şıkıdım şıkıdım oynarken, polis merkezinde sekiz saat sorguda kalmak da varmış. Tarkan'da kokainden yakalanan ünlüler kervanına katıldı. Ama tabii güzide ülkemizde yaygın bir uygulama olan "ye kürküm ye" uygulaması sayesinde, polis merkezindeki saatlerini nezarette değil, beşinci katta bir odada tost yiyip, kendi şarkıları eşliğinde bilgisayarda oyun oynayarak geçirmekteymiş. Oh ne ala Mualla!!!!

Ben girsem ne şarkısı dinleteceksiniz sayın polisler? Ne biçim ayrıcalıktır bu. Yediği halt iyi birşeymiş gibi "panik atak" olduğu gerekçesi ile nezarete konulmamış. Sıradan vatandaşları, hasta profesörleri ve daha birçok değerli bilim adamını, gazete yazarını, düşünürü dandirik nedenlerle hapishane koğuşlarında sürüm sürüm süründürürken, tek meziyeti birbirinin benzeri şarkıları eşliğinde kıvırtmak olan gay mi, biseksüel mi, aseksüel mi yoksa hetero mu olduğuna karar verememiş, zamanının "yürü ya kulum" şanslısı, günümüzün bilumum çilek, şile bezi, yoğurt festivali "mega starı" Tarkan ağbimiz, Vatan caddesindeki polis merkezinin beşinci katında el bebek gül bebek ağırlanıyor.

Gel de şimdi adalete, yargıya, polise, devlete güven, düzene baş kaldırma!

Merak ediyorum bu ülkede bir gün "V for Vendetta" gibi bir olay yaşanacak mı ya da yaşandığını ben görebilecek miyim?

1 yorum:

zapere dedi ki...

Türk olmak nasıl bir duygudur?..Efkarlandım şimdi işte :(


""TÜRK OLMAK NASIL BİR DUYGUDUR?
Cumartesi, 15 Ağustos 2009 14:59

Amerika'dan bir vatandaşımızın, şayet yanılmıyorsam memleket hasreti ile yanan bir vatandaşımızın; Türkiye'nin ABD Seattle Fahri Konsolosu olan Sayın J. F. Gökçen'in; içinde yanıp kavrulduğu hasret duygularıyla birlikte bir hayli emek vererek, Türk olmanın nasıl bir şey olduğunu anlattığı ve sanırım Türklüğü ile iftihar eden ve buna rağmen maalesef pek çok konuda eziklik hisseden her vatandaşımızın noktasına virgülüne dokunmadan onaylayacağı ve çok değerli bir dostumun bana mail yoluyla aktardığı bu güzel yazıyı ve Sayın Gökçen’in değerlendirmelerini siz kıymetli okuyucularımla paylaşmak istedim. Ve bugün sütunumu "Türk olmak nasıl bir duygudur?" konulu bu yazıya açtım.

“Türk Olmak…
Aslında çok şeydir, Türk olmak.
Türk olmak, Osmanlı'nın borcunu ödemektir. Hovarda babanın borçla yaşayan evladı gibi.
Kosova'da ve Bosna'da, Batı Trakya'da ve Makedonya'da bilmem kaç asır geçmişte kalan meselelerin hesabını vermektir.....""Ve yazı böylece devam ediyor.Linki aşağıdadır



http://www.yarimada.net/gazete/index.php?option=com_content&view=article&id=3118:tuerk-olmak-nasil-br-duygudur&catid=54:bulentakkurt&Itemid=133